Straks naar de gyn voor een extra groei echo. Ik heb het verwijs even nagekeken en ook dat staat dat de waardes los van elkaar goed zijn, maar bij elkaar naar beneden getrokken worden. Ook dat moeder zelf korte beentjes heeft, dat ziet de gyn vast zelf ook wel. Er wordt op het verwijs ook vooral advies gevraagd, gewoon voorzichtigheid van de vk. Voor de zekerheid wel even wassen voor ik naar het ziekenhuis vertrek😅.
Baby zelf wisselt drukke dagen af met rustige dagen. Op zich best fijn een rustige dag tussendoor. Ik maak me alleen een klein beetje zorgen omdat baby nog steeds niet is ingedaald nu met 37+2. Op zich is het geen ramp natuurlijk, maar ik denk steeds aan dat ik dan direct plat moet zodra m'n water breekt en straks gebeurd dat als ik net in de auto zit of in de winkel ben ofzo. Pijn rond bekken en onderrug komt ook steeds sneller na een klein beetje inspanning of bij opstaan vanuit bank/ stoel/ bed. Aan de ene kant werkt het goed om dan even wat te lopen, aan de andere kant krijg ik door lopen juist ook weer pijn. Harde buiken komen nu ook vaker en ik heb steeds een soort kramp onderin m'n buik. Soms gaat de kramp samen met een harde buik, soms bij opstaan of lopen. Fijn is het iig niet. Het lichamelijke ongemak wordt iig steeds groter, ze noemen het natuurlijk niet voor niks de laatste loodjes.