Hier blijft het overgeven een dingetje. Ik begrijp er niet veel van eerlijk gezegd. Ik hoest lang niet meer zoveel, snuit mijn neus een miljoen keer per dag... Vanmorgen dacht ik dat het niet zou gebeuren, toen ging ik tanden poetsen en halverwege toch weer spugen. Kan ik weer opnieuw beginnen.. Ik heb wel weer een nieuwe theorie over het spugen omdat het altijd smorgens is. Gelukkig blijft het ook bij max 3x. Snachts word ik wel steeds weer wakker, even heel kort en dan slaap ik weer, misschien dat ik nu lichter slaap ofzo en dan van geluid wakker wordt, geen idee.. Baby trappelt er gedurende de dag regelmatig op los, altijd tegen de onderkant van de bm. Ik denk ook steeds aan alles wat nog gekocht moet worden, gelukkig hebben we daar nog even de tijd voor. In de kerstvakantie wil man de zolder gaan verbouwen voor de oudste, het meeste werk zal in de dakkapel gaan zitten omdat man die zelf vanuit een kozijn op gaat bouwen. Een wandje plaatsen en een likje verf is zo gedaan. De babykamer hoeft niet zoveel te gebeuren, 1 muur moet nieuw behang op en wat meubels neer zetten. Nu is de jongste het er plotseling niet zo mee eens dat zij haar bed straks af moet staan aan de baby, dat zij dan een nieuw groot bed krijgt interesseert haar niet, dat ze langzaam zelf te groot wordt voor haar bed ook niet. Ze heeft dan ook een heerlijk matrasje in haar bed liggen.