[verwijderd] Hi Allemaal, Wie heeft hier ervaring met het spoorwegmuseum? Hoe lang ben je er voor je alles gezien hebt? Is het ook te doen met slecht weer? Is het voor volwassenen ook leuk? Thanks!
smax Ben er 15 jaar geleden geweest. Waren er toen met een ochtendje wel doorheen. Het was wel leuk, maar vind het niet echt het leukste museum wat ik ooit heb gezien. Maar wellicht denken anderen er anders over 🙂
Cactusje Ik ben er een aantal jaar terug geweest. Echt totaal niet mijn ding, ik vond het vreselijk. Wij waren dan ook gauw weer weg. Het was toen winter en ook daar erg koud omdat de doorgangen allemaal open zijn. Dochter vond het wel leuk, ik denk ook omdat we met een groep waren en is toen wel gebleven. Ik denk dat het voor volwassenen alleen leuk is als je een passie voor treinen hebt.
[verwijderd] Ik ben een beetje verbaasd over de ervaringen van mijn voorgangers, want ik heb juist van verschillende kanten gehoord dat het Spoorwegmuseum zo leuk is met kinderen. Hij staat dan ook op mijn lijstje om nog eens naartoe te gaan met mijn dochter.
Miek89 Wij zijn dit jaar geweest. Zoon is helemaal weg van treinen en hij vond het geweldig! Het meeste is overdekt. buiten is er ook een treintje waar de kinderen mee kunnen. Die viel enorm in de smaak. Binnen is er een soort achtbaantje waar je in kan samen met de kinderen. Er is ook een soort laboratorium waar ze testjes kunnen doen Voor mijzelf vond ik het prima en leuk dat zoon zo genoot.
Femkes Mijn kinderen (vooral de oudste 2) kunnen in elk museum uren rondhangen en het Spoorwegmuseum was geen uitzondering (was toen nog met de tweede als baby). Ook wij als volwassenen hebben ons goed vermaakt. Maar je moet wel enige interesse in treinen en/of geschiedenis hebben.