Sevenof9 ik ben daar niet specifiek naar op zoek, maar ik heb de hele site al 4x afgestruind en zag toen bij een aantal toffe schoenen staan dat ze vegan waren. Het valt mij trouwens op dat veel barefoot βmensenβ ook vegan zijn. Weet jij waarom?
Ik heb trouwens behoorlijk spierpijn en een kapotte elleboog van gisteren. Samen met sportvriendinnetje de bossen rondom het survivalparcours onveilig gemaakt. We mogen daar trainen van de eigenaar, zolang we maar niet op de baan zelf komen. De bossen staan ook vol met hindernissen en zijn officieel openbaar terrein. We hadden een achterlijk intensief trainingsschema gemaakt en ik maakte mijn elleboog ergens mee kapot. Dit bloedde nogal heftig en door het klimmen zat het overal. Ik kwam dus echt de bosjes uitgerend onder het bloed. Alsof ik ontsnapt was aan een seriemoordenaar π. Het leek trouwens erger dan het was, maar ik denk door het warme weer en het sporten zelf dat het enorm bloedde. Dat ik er continue tegenaan schaafde bij elke hindernis zou ook niet meegeholpen hebben. Wel echt heel lekker getraind.