Strandbal Maar je kan toch ook iemand zoeken waarbij je gewoon een lat relatie houd? Dat je wel iemand voor jezelf hebt, zonder al dat relatie gedoe. Al lijkt dat me ook lastig als je steeds iemand treft die huisje boompje beestje wil.
als ik na de scheiding ga beginnen met daten hoef ik echt niet iemand die wil samenwonen, trouwen en kinderen wilt. Maar gewoon iemand om het leuk mee te hebben.
Dat is inderdaad wat ik ook een tijd in mn hoofd heb gehad. Vriendinnen van mij probeerden me een hart onder de riem te steken; ‘Ach joh, je bent een mooie, leuke vrouw, er komt vast wel iemand weer op je pad. Waarmee je dan leuk kan samen wonen en trouwen.’
Eighhhh, trouwen??? Ik ga al hyperventileren bij de gedachte dat ik mn huis weer zou moeten delen. Laat staan trouwen. Dat dacht ik dus echt even niet he. En ik wil ook absoluut met niemand nog kinderen, ever.
Dus ja, eigenlijk gewoon iemand waar je het leuk mee hebt inderdaad. Misschien is dat waar ik al een beetje naar onderweg ben, wie weet. 😊