• [verwijderd]

Wie is hier geweest? Is het de moeite waard, leuk voor kinderen van 6 en 8 jaar?
Moet je veel lopen (aangezien beide kinderen snel klagen over zere benen enzo)? Kortom, vertel me alles!

• [verwijderd]

Niemand?

Ik ken het helemaal niet. Via Google geen recensies te vinden?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wij zijn er twee keer geweest. Het is ontzettend kneuterig en amateuristisch. Qua loopafstanden vallen reuze mee. Naast de ‘vrij slecht uitgevoerde dinos’ zijn er nog bootjes, soort survival pad, zo opblaasstormbaan, kampvuurtje om zelf popcorn of pannenkoeken te bakken en nog wat los speelgoedmateriaal.

Ik vind juist het kneuterige leuk. Ik hou van dat sfeertje in plaats van strakke en moderne parken, zonder fantasie. Je moet er wel van houden. Mijn kinderen kunnen daar de hele dag spelen, terwijl ik daar lekker aan een picknickbankje zit.

[verwijderd] klinkt heel goed! Ik hou ook van kneuterig!! We waren vorige week in Historyland in Hellevoetsluis, ook wandelen, dino’s en kneuterigheid!! Ik zei nog tegen mijn man “wat is het hier heerlijk kneuterig!”

• [verwijderd]

Dat klinkt op zich best oké. Maar ik hou van kneuterig. Even nadenken dan. Het wordt Tenaxx of Nienoord. Zoon wil het ene, dochter het andere

• [verwijderd]

[verwijderd] nienoord is ook leuk. Wel minder kneuterig 😉. Nienoord is een dagje lekker buiten spelen. Ook altijd goed. Ik ben benieuwd wat het is geworden.

• [verwijderd]

[verwijderd] het is Nienoord geworden. En het was helemaal geslaagd. Gewoon een leuke speeltuin waarbij ze zelf in actie moeten komen. Dat zijn de leuksten :-)

• [verwijderd]

[verwijderd] dat vind ook het leukst. Niks mis met zelf bewegen 😊