Hallo dames.

Wij moesten vandaag met onze dochter in het AMC zijn. Is voor ons een uur rijden dus alleen heen en weer vonden we ook zo wat maar zitten financieel even behoorlijk krap. Vandaag zijn we in de speeltuin in het amstelpark geweest, maar er komen nog wat afspraken aan dus ik dacht eens even vragen of 1 van jullie nog leuke tips heeft! Dochter is 3 en hebben zoontje van 3 maanden.

Born2bme hee dat is bij mij in de buurt ๐Ÿ™‚

Je hebt hier een ballorig zitten, dan betaal je alleen voor je dochter, is dat wat? Niet gratis dus helaas.

Marshmallow hoeft niet gratis hoor ๐Ÿ˜Š ballorig idd leuk idee vooral als t die x minder weer is thnx! Had ik dus even moeten weten hihi had ik even gezwaaid ๐Ÿ˜‰

Ik weet niet van welke richting je komt dus misschien is het niet praktisch maar het Amsterdamse bos (evt geitenboerderij of pannenkoekenhuis) is altijd leuk.

En bij de Gaasperplas (dichtbij amc) is ook een leuk recreatiegebied trouwens. Met water, wandelpaden, speeltuin enzo.

Koekie83 ja kun je echt heerlijk wandelen. Ik loop er zo naartoe vanaf mijn huis ๐Ÿ˜ฌ

Amsterdamse bos is ook fijn idd. Ik moet nog steeds naar die geitenboerderij ๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

De geitenboerderij is inderdaad leuk!

En je moet er van houden, maar de Ikea zit ook vlak bij het AMC. (Smalland!)

2 maanden later

@wensmama vandaag toevallig in ballorig of ikea? ๐Ÿคฃ

Het gratis pontje over t IJ, naar Noord toe. We gaan daar ook wel eens op met onze zoon, paar keer op en neer ๐Ÿ™‚ Hij vindt dat fantastisch.