Zojuist heb ik even gekeken op onze mailserver.. ik wilde graag weten hoeveel mailtjes hij al had verstuurd over het afgelopen weekend, ook om te kijken of de problemen met onze mail al wat verbeterd waren. Ik kwam er achter dat in de afgelopen 3,5 dag er al 1.978 mails verstuurd zijn vanuit dit forum:
Nu is dat op zich geen probleem (daar hebben we de donatie-campagne voor, natuurlijk, maar ik dacht, laat ik een gok wagen. Zelf vind ik het namelijk altijd heel erg vervelend om zoveel mail te krijgen van een platform. Als het voor jou een bewuste keus is om mailnotificaties vanuit allesvoordekids.nl aan te laten staan, doe dat dan gerust, maar mocht jij het ook vervelend vinden dan kun je het forum helpen met kostenbesparing door die notificaties uit te zetten (win-win, lijkt me!)
Notificatie-instellingen vindt je onder je avatar -> profiel -> instellingen:
Het enige wat je hier hoeft te doen is op een vinkje klikken (en er een kruis van maken). De instelling wordt automatisch opgeslagen. Jij bent van je irritante notificaties af en je helpt ons met het beperken van de kosten. Hartelijk bedankt!