Marshmallow aardbeitjes zoek jij via community of niet? Ik kan alleen kiezen voor dashboard of community. Gek hoor dat je niet kan zoeken op groepen.
Marshmallow Ik denk dat het een besloten groep is, want van een besloten groep kun je alleen lid worden als je wordt uitgenodigd door een lid ππ Aaah ik wil gewoon meedoen met challenges π
aardbeitjes Marshmallow en de circel is rond πΆ want ik vind leden niet Aaaarrrgghh Ik vind mijzelf echt geen digibeet maar Fitbit is onmogelijk π
aardbeitjes Skye heb je je aangemeld voor de community? Het is via een omweg maar daar heb ik een topic geplaatst en kun je mij en wensmama vinden. Zie je PB π
Marshmallow Kan eventueel ook via een browser op je telefoon hoor. Vandaag weer minimaal aantal stappen denk ik met mijn oudste die ziek is.
Skye Ik ben ingelogd maar ik kan dat hele bericht niet vinden. Kan iemand mij nie als vriend toevoegen ? En dan in die groep doen.
Marshmallow Skye jeuj!! Je kan als t goed is onze gebruikersnaam aanklikken en dan toevoegen als vriend.
Skye Heb dat ding de afgelopen tijd niet gebruikt dus mijn stappen staat op 41 per dag zag ik whahahaha