Zoals de titel, mijn dreumes moet nodig geknipt worden maar door omstandigheden hebben we dit eventjes uitgesteld. Gevolg een flink matje haha!

Ik zoek eigenlijk leuke vlotte kapseltjes. Geen stekeltjes want dat vind ik echt lelijk..
Hij heeft doorkijk-blond-geel haar, bovenop en achter langgg, zijkanten nog niet echt veel gegroeid, geen gezicht natuurlijk.
Helemaal opgeschoren weet ik ook niet of ik dat wel leuk vind.. Uiteindelijk vind ik een lang kapsel toch echt het mooist maar ivm die zijkanten kan dat nog niet echt..

Leuke tips? Ik voeg 2 fotootjes toe die ik vanavond weer verwijder. En iets waarvan ik dacht dat het wellicht leuk is, maar voorbeeld is al bij een ouder kindje.. Met veel voller haar
Foetsie

En van internet

Mijn zoon heeft hetzelfde haar als jou zoon. Ik heb de zijkanten niet laten opscheren (gaat die ook dood van denkt die 😏🀣) maar laten opknippen. Onder korter naar boven langer en dan het middenstuk van t hoofd wat langer zodat zijn voorste plukken schuin naar voren kunnen staan. Ik zal eens kijken voor een foto, wordt een edit dan want hij moet nu ook nodig weer naar kapper πŸ™ˆ
(Weg)
Knappe toet even onherkenbaar en haal m zo weer weg πŸ˜‰ zijn niet echt stekels dus maar wel wat losser omhoog

Mijn zoontje heeft ook van dat doorkijk haar. Ik laat het achter en bij de oren opknippen en bovenop wat langer. Eigenlijk een beetje zoals je 2de voorbeeld, alleen dat ziet er met minder haar, ook wel net wat anders uit.

weg
Hier komen we net bij de kapper vandaan (verwijder de foto's zo weer!)

Leuk tx, @Honkeytonk bij jou zoontje is het bovenop nog wel een heel stuk korter, zal dr eens overna denken.. Kapster komt donderdag😊foetsie

Sweetl ja maar vooral omdat het langere nu nog niet vol genoeg is, snap je, beetje wat jou zoontje ook heeft, voor zo een wilde look, heeft hij nog een beetje weinig haar en dat vind ik dan net niks, dus dan wat korter (en bij mijn zoontje groeit het mega snel πŸ˜‰ plus hij wil vaak geen gel, dus dan valt het plat op zijn hoofd haha).

Ik zou alles wat nu langer is, eerst laten kort knippen. Als het dan weer langer wordt, wordt het waarschijnlijk ook wat dikker/voller.

Persoonlijk hou ik van korte koppies bij die kleintjes, dan hangt het niet steeds in hun gezicht. Hier een multi functioneel kapsel waarmee je stekeltjes, kuif, hanekam kunt maken maar het ook plat opzij kunt kammen.

Handig topic, zoon gaat zaterdag naar de kapper, maar wil iets totaal anders, maar vind t ook een beetje spannend, wat als t niet staat πŸ˜‚

Upje... Ik heb nog 2 dagen, kom maar door met inspiratieπŸ™ˆπŸ™ˆ

Ik doe het meestal zo. Kan verder niet zoveel met zijn haar. Dus zijkanten kort en boven iets langer.
    πŸ“Έ

7 dagen later

Nog hetzelfde! Vlak voor de kapster zou komen ging het ineens slecht met haar dochtertje en is ze opgenomen in het ziekenhuis, dus we wachten even rustig af!

16 dagen later

Jaa leuk! Zelfde als die van mij. Al groeit t bij hem zo o ontzettend hard dat die bovenop wel weer geknipt mag worden haha

Super leuk zo!! Wat een heerlijk boevenkoppie πŸ’™

Sweetl ahhh heerlijk koppie. Zijn haar lijkt echt net op dat van mick.