Wat een leuke en mooie verhalen! Vindt het altijd bijzonder om te lezen romantisch of niet, ze hebben allemaal iets❤.
Mijn vriend en ik hadden al eerder gedate maar waren allebei geen praters. In ons gedrag waren we heel verliefd naar elkaar maar erover praten was moeilijk. Het ging toen ook uit. Mijn hart was gebroken want het was eindelijk een jongen die ik ook heel leuk vond, meestal kwam het maar van 1 kant.
We hebben 1,5 jaar af en aan contact gehad. Hij hield me een beetje aan het lijntje, want hij wilde weer eens afspreken maar ketste dat op het laatste moment steeds af. Toen had ik er genoeg van want wilde ook verder gaan maar was nog hartstikke verliefd op hem. Toen hij weer eens een afspraak cancelde had ik hem gesmst: laat maar zitten ik hoef je niet meer te zien! Het deed me pijn maar ik kon wel verder. Het werd het beste jaar uit de mn 20tiger jaren, super slank, sexy, veel sjans, veel uitgaan, veel drinken, gewoon een super tijd.
Aan het eind van de vakantie, 1,5 jaar later, kreeg ik in de nacht een sms weer van hem. Of ik nog 1x met hem wilde afspreken. Die stuurde hij op een donderdag. Ik was heel kort af en zei ok zaterdag moet je om die tijd daar en daar zijn. En hij stond er!!! Sinds die tijd onafscheidelijk en 11 jaar en 2 kindjes verder. Hij is mijn alles. In de moeilijkste tijden was hij de enige die er 100% voor mij was. Mijn beste vriend, ik hoop ooit nog te trouwen met hem als kers op de taart😊.