Pimpelmeesje Meca jaaa zondag zal ik (tijdelijk) wat fotos posten π ik wacht even met delen online in het algemeen tot ik de professionele foto's heb, en het feest is zaterdag.
Meca Pimpelmeesje Jaa super leuk! Ik hoop dat ik ze niet mis en snap dat je het niet online wil laten! Heel veel plezier zaterdag een extra dag genieten β€οΈ
Rietjesbeker Pimpelmeesje *zet het in de agenda zodat ze elk uur even kan kijken of de foto's er ook op staan, want is uiteraard TOTAAL niet nieuwsgierig ofzo *
Pimpelmeesje Tantetil het leukste was nog dat 2 van zijn beste vrienden, die vooraan zaten en echt vrij enorme stoere kerels zijn, het hardst aan het huilen waren π€ Hij heeft echt geweldige vrienden π
Pimpelmeesje [verwijderd] zooo blij mee, mijn verlovingsring zit erin verwerkt, en voor mijn man dezelfde vorm maar dan wat subtieler.
[verwijderd] Pimpelmeesje Leuk, ik ben ook heel nieuwsgierig! En prachtige ringen. En wat fantastisch dat je zo'n geweldige dag hebt gehad!
[verwijderd] @Pimpelmeesje gefeliciteerd met jullie huwelijk! β€οΈ Heel veel plezier op jullie feest morgen! Ben benieuwd naar de foto's zondag π
Miek89 Pimpelmeesje wauw! Wat stralen jullie β€οΈ en wat een mooie jurk heb je aan! Van harte gefeliciteerd β€οΈβ€οΈ