Eenkadootje Pimpelmeesje he die foto heb ik gemist. Hoe staat het met de voorbereidingen en al gewend aan jullie woonplek?
Pimpelmeesje Eenkadootje jaa de voorbereidingen gaan langzaam maar gestaag 😇 ik moet nog een locatie voor de borrel, bloemen, taart, fotolocatie checken, uitnodigingen.. Maar ringen, foto- en videograaf zijn geregeld, pak en jurk ook
Pimpelmeesje Ben afgelopen week op zoek geweest naar een huwelijksreis. Ik wil iets bijzonders doen, maar we moeten natuurlijk wel de juiste voorzieningen hebben. Mijn voorkeur is een cruise, dus ik heb een reisbureau voor aangepaste reizen gevonden en die gaat kijken. Maarrr ik bedacht me van de week dat ik mijn werk eerst ga vragen of ik als uitzondering 1 keer mijn pb-uren in mag zetten als extra vrije dagen. Kerstvakantie is namelijk best lastig qua drukte voor vriend en vragen kost niets toch 😇
Pimpelmeesje Ben inspiratieloos over cadeau voor ouders -.- Ze krijgen al een eigen fotoboek (willen ze) maar wat te geven op de dag zelf?
fafa Pimpelmeesje Ik ben zo'n bruiloften-nitwit, merk ik 🙈 "Moet" je je ouders iets cadeau doen als je gaat trouwen?? 🤔
Meca Welke richting denk je aan? Groot gebaar of juist klein? Persoonlijk iets voor jouw ouders of beide ouders hetzelfde? Hebben jullie beide broers en/of zussen? Wij hebben toen een praktisch kado gegeven 7jr geleden ze zijn er nog blij mee want het neemt ze werk uit handen.
Pimpelmeesje Meca niet hetzelfde in ieder geval, klein gebaar denk ik.. Van het fotoboek wil ik wel een mooie versie geven, dus investeer liever daarin. Maar wil graag op de dag iets geven dat ze laat weten dat ze belangrijk zijn.
[verwijderd] Pimpelmeesje Van het fotoboek wil ik wel een mooie versie geven, dus investeer liever daarin Vraag aan de fotograaf of er ook ouderboekjes te krijgen zijn. Een kopie van jullie eigen album, maar dan kleiner. Meeste trouwfotografen kunnen dat wel leveren!
Meca fafa Wij hadden alleen mijn ouders een kado gegeven omdat zij hun huis beschikbaar stelde 😉 @Pimpelmeesje houden ze van thee of wijn? Je kan persoonlijke wijnfles maken met etiket of theeglazen laten graveren. Of een theedoos. Maar ook een leuke plant/boom zou kunnen als ze groene vingers hebben. Intratuin heeft nu een geldboom 😊 Je zou ook even kunnen kijken naar hun hobby’s als hierboven niks leuks staat.
Vulpen fafa Ik wist dat ook niet! En ben al jaren getrouwd 😂 Hoe staat het met de huwelijksreisplannen?
Pimpelmeesje Meca nope 🙁 ik heb voor de getuigen en ceremoniemeester wel een heel leuk cadeautje, maar voor de ouders en voor de zoontjes van mn vriendin, die eregetuige zijn, nog niet.
Pimpelmeesje Het begint op te schieten 🙂 Ik heb zelf een tekstje geschreven voor in de ceremonie, ik wil hem liever niet zo open delen maar ik zou het fijn vinden als er een paar mensen via pb mee willen kijken, ook voor zinsopbouw etc. Iemand die dat zou willen doen?