[verwijderd] Ik ken al die BN'ers niet joh đŗ Kirsten Steward (doe die bek eens dicht mens, argg!) en Jennifer Laurence, ook zo irritant. Verder Donald Trump en zijn dochter. Zijn vrouw vind ik dan wel weer leuk.
Femkes Famke Louise, ik krijg echt jeuk van haar. En verder de meeste hier genoemde BN-ers. Met als speciale irritatie Albert Verlinde en Onno Hoes. Iedereen door het slijk halen en gaan zitten jammeren als het andersom gedaan wordt.
Jute Angel1980 Giel Beelen (heeft bij mij de naam tandjes omdat hij vroeger van die kleine extreem gele tanden had), kan ik ook niet uitstaan. Ook ik boycot Veronica sinds hij daar DJ is. Dacht dat ik de enige was met deze boycot. Blij te lezen dat ik een medestander heb đ
Deliana Oh ja Roxanne Hazes vind ik ook een verschrikking. Ze is zo vol van zichzelf en komt op de een of andere manier constant in het nieuws met de grootste bull-shit.... waarom zou je jezelf in godsnaam gaan filmen terwijl je een bindweefsel massage krijgt en dat dan vervolgens online gooien đ Raar mens