[verwijderd] Hoe houden jullie alles in deze warme dagen 'bij'? Hier namelijk altijd bultjes, stoppels en irritatie. En net als je denkt alles gehad te hebben, komen de eerste haartjes weer terug... Tips & tricks graag dus!
Pietje1987 Scheren, IPL flitsen (bikinilijn en oksels) en ik gebruik spul van Ylonn. Sindsdien gaat het veeeeel beter!
fafa Goeie mesjes. Met Gilette zit ik ook onder de bultjes. Met Wilkinson nergens last van. Weet niet of die objectief beter zijn, hoor. Maar wel duidelijk anders dus. En in ieder geval beter passend bij mijn huid.
Pietje1987 [verwijderd] ja ik doe Mn benen niet met de IPL 😆 dus die moeten sowieso. Verder zijn mijn haartjes behoorlijk hardnekkig, dus soms de rest ook nog even.
[verwijderd] Hier een Philips Lumea (oksels, bikinilijn) die ik sinds december gebruik. Inmiddels bijna geen haargroei meer. mn benen werk ik wekelijks bij met een epilator (ook van Philips). eens in de zoveel tijd m’n hele lichaam goed scrubben (benen). Iedere dag bodylotion.
Cactusje Ik ben helaas gedoemd tot het scheermes, ik had een lumea maar mijn haren bleken er toch te licht voor te zijn. Mijn zus heeft hem nu en bij haar werkt ie wel heel goed, maar zij heeft dan ook donkerdere haren dan ik heb.
[verwijderd] Cactusje is dat je hoofd haar zeg maar, of de kleur haar waar je die ipl zou gaan gebruiken? Ik ben blond, maar mijn benen toch donker haar
Sevenof9 Scheren + IPL, heb nu kale plekken op mijn benen en hoef al minder vaak te scheren woohoooo!
[verwijderd] Ook een Philips Lumea. Mijn benen doe ik 2x per jaar met de Lumea. Tussendoor heel soms een los haartje. Bikini en oksels doe ik nu 1x in de 2 weken. Wat daar nog groeit is heel dun en zacht en levert geen pijnlijke bulten en stoppels op. Het eerste jaar van de Lumea moest ik tussendoor nog wel regelmatig scheren. Vooral doorzetten.
iMoeder [verwijderd] Het eerste jaar van de Lumea moest ik tussendoor nog wel regelmatig scheren. Maar waarom dan scheren i.p.v. weer flitsen? Ik ga me er ook eens ik verdiepen. Betaal me nu toch blauw aan scheermesjes en scheergel
Adje Ik heb ook Lumea. Deed eerst alleen oksels en bikinilijn omdat het zo lang duurt om mijn benen te doen (ik heb iig zo’n oud type, waarbij ik iedere keer even moet wachten voor ik weer kan flitsen). Maar twee weken terug toch mijn benen gedaan en afgelopen weken nauwelijks hoeven scheren. Veel minder haartjes en minder stug. Dus morgen pak ik de lumea er weer bij en ga even doorzetten met mijn benen.
Cactusje [verwijderd] Mijn haar is echt te licht. Ik heb het heel lang geprobeerd bij oksels en bikinilijn met amper resultaat. Die haren zijn wel donkerder dan bijv m'n benen, daar wist ik van tevoren wel van dat dat niks zou worden, maar blijkbaar toch te licht om goed te ipl-en..
[verwijderd] [verwijderd] volgens mij heeft het met contrast te maken. Ik heb op mijn benen zwart haar en een witte huid. Dat werkt perfect.
[verwijderd] Welk ipl apparaat raden jullie aan? Ik epileer mijn bikinilijn nu, maar word gek van die ingegroeide haartjes.
[verwijderd] [verwijderd] ik zou vooral kijken na de flitstijd en dan met name de tijd tussen twee flitsen. Hoe korter, hoe beter en de sterkte van de flits lijkt mij ook belangrijk. Zelf vond ik zaken zoals met snoer of zonder, extra hulpstukken minder belangrijk. Philips heeft regelmatig cashback acties. Daar heb ik op gewacht 🙄
[verwijderd] [verwijderd] en dat is dan hoeveel cash back? Aangezien het uitgebreide apparaat zo'n €550 kost, en bij Bol.com nu €430 😅