Youtan Echt nog slechtere tv als Temptation island! Maar zulk leuk leedvermaak! Wie kijkt er ook? En durft daar dan ook voor uit te komen? π
Hopsatee Nee nog niet maar ik bedenk me steeds dat ik die afleveringen moet gaan terugkijken en moet gaan kijken. Zo slecht he π
Youtan Er zit er één tussen die is werkelijk waar zonder hersencellen geboren! Of ze zijn allemaal gestorven door overtollig ananolengebruik in combinatie met tatoo-ageinkt! Brody heet hij... (niet verwarren met de rest van de hersenloze in dat huisπ)
iMoeder Kan IEMAND de titel van de topic veranderen in Ex ONNN the beach, i.p.v. om. Ik kijk het programma niet maar de titel triggert iedere keer weer zwaar mn OCD. π€ͺ
IvyEsmee Ik vind het een VRE-SE-LIJK programma. Dit is nog vele malen erger dan Temptation Island. Als ik toevallig MTV kijk en die reclame van EOTB komt langs zapp ik al weg. Nee, dit is niks voor mij. π€
Ajeto Ik heb het eerste Nederlandse seizoen destijds gezien omdat daar een bekende van me aan mee deed (een ver familielid, niet iemand van mijn vrienden hoor π) Echt heerlijk kansloos vermaak π
Youtan Ajeto wie? Wie? Wie? Het is inderdaad echt kansloos, maar ik lig blauw van het lachen. Ik vraag me ook af hoe trots de ouders van deze deelnemers zijn?
Kipsate Wat een afschuwelijk programma is het toch. Maar ik kijk het dus wel π«. Die Brody.. even serieus geen woorden voor. En hij vindt zichzelf wel zo geweldig.