Bloem Thanx meiden!π Heb net mijn baan opgezegd...... whaaaaaaa.... eng man... voelt heel raar na 18 jaarπ€π³π¬πππ
Manque Bloem Die baan wil ik ook! Ben nu adviseur bij Justitie, maar wil ook naar het sociaal domein toe, lokaal. Gefeliciteerd! Ben benieuwd of het je bevalt π
Bloem Manque Leuk! Ik wil best met je meezoeken naar vacatures... Ben er erg goed in gewordenπ. Moet je me even je woonplek pb-en en aangeven binnen welke straal je maximaal wil werken. Denk dat jij op dit gebied Sociaal Domein ook veel kunt bijdragen. Zeker participatie, armoedebeleid en zo.
Manque [verwijderd] Welke gemeente? π PS: mijn affiniteit ligt bij gemarginaliseerde groepen en mijn kwaliteit bij het maken van de vertaalslag beleid/praktijk en projectmanagement.
[verwijderd] Manque Ik heb 3 jaar als recruiter gewerkt. Dus ik "weet" wat er in een brief en cv moet staan π Dus als je een vacature ziet een je hebt hulp nodig. Je mag me altijd pb'en. Heb je bij j&v geen loopbaancoaches? Misschien heb je er een met een mooi netwerk bij een gemeente.