Fantykoekie Volgens m'n vriend en zoon ben ik kleurenblind. Hij vroeg me welke schoenen hij moest aandoen waarbij ik aangaf die licht grijze. Volgens m'n vriend zijn die groen en zoon zegt ook groen.
Pietje1987 Sorry, ik vind ze ook groen. Hoewel ik het grijs wel snap (vanwege de meer donkere stukken). Meer groengrijs 😆
Hopsatee Ik vind het een tussenkleur omdat er ook groenig in zit. Maar ik vind ze wel eerder naar grijs neigen. Groengrijs, lichtgrijs.
Sneeuwvlok De grote vlakken grijs met een groen streepje, daartussen ook groen. Als ik het zou vragen om ze te pakken zou ik ook de groene schoenen zeggen denk ik.
Owl Veel grijs, beetje grijsgroen. Ik zou ook zeggen ‘die grijze’. Want ‘die met grijs, grijsgroen en wat lichtere veters’ vind ik onnodig lang 😉
Mamabeertje Grijs met groene stukken en streepjes. Ik zou denk ik ook gaan voor grijs. Volgende keer gewoon schoenen met één kleur kopen😉
Adje De accenten zijn groen, maar de grote vlakken zijn voor mij duidelijk grijs, zie ingezoomd deel van de foto: Dus ik zou zeggen grijs met groene schoenen 😉