[verwijderd] Honkeytonk voor ons ook. Ik ben allergisch voor muggen en ze vinden me erg lekker dus wij sliepen altijd met de ramen dicht. En nu! Geen mug meer in huis đ
1986Lynn Elsie89 Nou inderdaad he. Ik woon in de Achterhoek, is hier vaak wel warm tov andere delen van NL. Ben er vanochtend om kwart voor 6 uitgegaan om alles open te zetten. Wordt nu alweer warm buiten. Is wel afgekoeld tot 24 binnen.
Elsie89 1986Lynn Hier nu 19 buiten. Heb alles open staan en is nu 24.5 binnen. Ook nog geen zon te zien maar die schijnt nog te komen vanmiddag. Randstad hier
Sevenof9 Het was vanmorgen 22,5 binnen. Boven is het veel warmer, daar koelt het moeilijk af. De overloop is prima te doen maar onze slaapkamer blijft gewoon warm.
Marshmallow Wow al afgekoeld tot 26 graden, wel een halve graad minder nadat de ramen al open hebben gestaan sinds gisteravond đ
[verwijderd] Hier nog steeds 28.5 , buiten is het 30. Maar goed, da's niet helemaal eerlijk want het blijft hier De hele zomer 30 - 35 graden đ
2littlemonkeys fafa denk toch echt wel max 20 graden hoor. Als we de verwarming aanzetten is dit ook op maximaal 20 graden. Het is hier nu in huis 22 graden, op zich prima hoor maar ik zou er zelf niet voor gaan stoken om het zo warm te krijgen.
[verwijderd] Wij zitten in een vakantiehuisje ... Gister was het 30 graden, nu nog 28 met ramen en deuren open. Ons eigen huis zal beduidend koeler zijn nu.
[verwijderd] Vanmorgen was de woonkamer wel een halve graad koeler dan gisteravond. Schiet niet op... Maar nu wordt het wel echt koeler. Heel fijn. Ook de slaapkamers zijn koeler. Dat komt mooi uit, want de B&B kamer is weer vol dus vannacht weer in onze eigen kamer...
fafa 2littlemonkeys denk toch echt wel max 20 graden hoor. Als we de verwarming aanzetten is dit ook op maximaal 20 graden. Ik zet de verwarming in de winter ook maar op max 18.5 hoor. Maar dat is puur qua duurzaamheid/kosten. Als het niks zou kosten zou ik 5 graden warmer stoken đ
[verwijderd] Ik heb geen thermostaat đ Ik vind dit soort topics dus helemaal niet leuk, want ik kan nooit meepraten. Het is warm, mag dat ook?
Fantykoekie Nu is het beneden 25 graden. 2 uur geleden was het nog 28 graden dus goed gezakt. Tot 24 graden vind ik het goed. Meer naar onder hoeft voor mij niet. Dan ga ik weer een sweater zoeken. đ¤Ŗ
Tantetil Hier is het nu 21 graden, dus ik zit met een vest aan. Wel heerlijk dat ik gister weer onder mijn dekbed kon slapen hoor. Slaapt veel lekkerder.