Lumihiutale Miek89 Dit was op RTL4 toch? Straks maar eens terugkijken,helemaal vergeten dat dit op tv was 🙈
Youtan Lovely83 dat dacht ik ook gelijk eigenlijk. Maar volgens mij kan zij niet zo goed zingen of wel? en de Robot denk ik Edsilia Rombley
Tantetil Robije alles?? Ik ben nu al weken bezig, ben nu net met seizoen 3 begonnen. Vind het een goede serie hoor.
Tantetil Toch6 ik lag er gister ook wakker van. Althans ik lag wakker en moest hier ook aan denken. Ik snap gewoon niet dat *** ineens weer zo vals is....waarom nou??
Miek89 Wie kijkt er weer naar the masked singer? Ik heb het idee dat de Eenhoorn Josje Huisman is. Ze heeft meegedaan aan de gevaarlijkste wegen en ze heeft iets met hoedjes
[verwijderd] Miek89 de aartsengel is Catherine keyl. Die eet kroketten stiekem in de auto. https://www.nu.nl/achterklap/4093347/catherine-keyl-eet-kroket-stiekem-in-auto.html En de ridder.. geen idee
Miek89 [verwijderd] ja die had ik ook al vrij snel. Die papegaai heb ik dan weer geen idee van. Al komt die stem me wel heel bekend voor