Marshmallow Ysabella oh dat is hier ook wat, heb nu gaas, maar nu kan ik geen parasol gebruiken als ik dat wil...
Born2bme 26.5 graden in huis. Denk dat ik op de bank slaap vannacht kan ik de schuifdeur open houden vannacht 😂
Elise75 Born2bme hier was het 28.5 dus ik heb ook beneden geslapen. Maar ik durf niet de deur open te houden hoor. Wel de ramen open aan alle kanten. Helaas maar afgekoeld naar 26.5.....
Marshmallow Hier is het overal even warm, maar in kamer van dochter het warmste. Ventilator is ook ermee gestopt, nou ja hij doet het wel, maar maakt een vreselijk geluid...
Cactusje Wij houden de deur naar de hal open, de airco van boven kan het dan beneden ook goed koel houden met 21 a 22°. Buiten staat het zwembad voor de kinderen waar ze zich prima vermaken.
Honkeytonk Thuis, niet 🙂 het is gewoon warm, dus leven we daarna (weinig doen, veel drinken, niet in de zon -zeg ik vanuit mijn kantoor met airco 🤣 )
[verwijderd] Ik moet werken vandaag. Ben huishoudelijke hulp, vandaag in een bloedheet appartementencomplex. Niks cools aan op dit moment 🤨
Torretjeee Ik heb flessen water in de vriezer liggen. Vanavond zet ik die voor de ventilator en heb ik ook een soort van airco 😁
Robije Torretjeee slim! mn dochter was bij dr vriendinnetje aan de overkant aan het zwemmen. Ze kwam net terug in dr natte (en koude) badpak. Heb even heerlijk met haar geknuffeld 🤣. Heerlijke verkoeling.