Zaterdag kon ik inderdaad van boord af π rond 10u kon ik samen met vriendin in Lobith wegrijden. Gezellig in Arnhem gewinkeld. Daarna door naar huis, post bekijken etc. En constateren dat het onkruid en de tomatenplanten goed gegroeid zijn π
Bij de friettent wat gegeten zodat we thuis niks vies hoefde te maken. Door naar de supermarkt om megaveel boodschappen te doen. Nog even langs mijn ouders om wat re drinkenen brood te halen. We hadden er 20 besteld maar konden het niet op tijd halen dus dat heeft ma gedaan voor me.
Daarna nog een uur rijden naar Willemstad waar we weer aan boord konden. Toen was het al 21.00u dus weer laat zat.
Man moest nog 3u varen ongeveer naar Antwerpen.
Zondag heel de dag binnen gezeten. We konden niet van boord en omdat het telkens regende ook niet aan dek gezeten.
Heerlijk uitgeslapen, uitgebreid in bad geweest en gewoon lekker een bankhangdag.
Op binnenvaarwater zijn wij groot maar hier buiten Antwerpen waar veel zeevaart is ineens niet meer
Maandagochtend weer gaan lossen. Alle containers mogen er weer uit, eerder dan gepland door een uitgevallen schip.
Volgende reis is nog niet rond. Wel 2 aangeboden gekregen maar de1 was niks en de ander was al bezet dus nu afwachten tot kantoor weer belt