Als vrouw met een maatje meer zou ik zeker die kleding dragen, het gaat namelijk niet alleen om het topje al is dat wel het makkelijkst natuurlijk om aan te halen. 😉
In combinatie met zo'n mouwloos (strakker) ding zou ik het in de sportschool ook gewoon dragen, ondanks mijn vormen. Alleen de top niet, puur omdat ik die behoefte niet heb.
Wat mij stoort is dat het aldus Olcay onwaarschijnlijk is dat ik/wij fit genoeg ben/zijn om die kleding aan te hebben en te sporten in zicht van anderen.
Dat ik nu niet fit genoeg ben komt door de gevolgen van HG, niet mijn kleding maat.
Met deze maat heb ik jaren gesport (al dan niet afvallen tot een maatje minder) en ben ik ook gewoon fit geweest.
Stoort dat zij geen plussize paspop wil zien in de reclame maar een maatje er tussenin. (Is haar goed recht, maar waarom zo verkondigen voor de hele wereld waar je gezien wordt door veel als inspiratiebron.)
Waarom zou een maat die veel gezien wordt in de wereld niet op in de media mogen staan?
Olcay zit daar (net als Carolien) en hoewel ik het programma vooral sensatie belust vind en dus niets zitten zij daar wel regelmatig voor een groot publiek met een zgn voorbeeldfunctie.
Zij kunnen dus veel mensen bereiken en helpen hier alles behalve mee om eindelijk eens met het 'ideaal beeld' en de 'fatshaming' te stoppen.
Haar 'sorry' komt niet erg geloofwaardig over, tja mensen kunnen een flaluit zijn. Alleen dat ze het niet goed uitgelegd zou hebben... 🤔
Sportkleding voor maatje meer van goede kwaliteit is juist super dat dit er nu is!!!
Persoonlijk zou ik het fijn vinden als dames in zo'n programma dat promoten ipv vrouwen met een maatje meer een naar gevoel geven, omdat ze niet voldoen aan hun ideaalbeeld.
Want dat is de nasmaak die Olcay en Carolien meegeven.
Maar dit is mijn persoonlijke mening.
Ik vind iemand die mijn mening niet deelt dan ook zeker niet dom of iets. Meningen mogen verschillen en naast elkaar staan. 😎