Beetje in dezelfde categorie! Ik heb inspiratie nodig! Eind van het jaar worden er dakkappelen geplaatst en gaan we de zolder verbouwen. Direct ook de eerste verdieping nieuwe vloer (en de twee nu kinderkamers worden neutrale logeer/studeerkamers en de zolder komen 2 kinderkamers) en ook de slaapkamer wil ik eigenlijk wel een make-over geven als we toch bezig zijn ;-)
Qua vloer denken we aan Vinyl of Laminaat. PVC vinden we boven geen meerwaarde hebben. Vloerbedekking ook niet omdat ik merk dat met kleine kinderen ik heel blij ben dat iets onderhoudsvriendelijke is wat ik van vloerbedekking niet kan zeggen. Ik vind het alleen lastig om uit te zoeken. Onze gordijnen zijn overal neutraal (vrij bewust omdat ik liever aankleed met behang of accessoires) behalve op onze slaapkamer daar zit er een kleine print in. Muren zijn over het algemeen wit maar we willen wel op wat wanden leuke (alle kamers één wand) behangetjes aanbrengen. Maar ook dan weer niet te druk.
Dus ik zoek nu vloer inspiratie of tips. Ik volg al allerlei hashtags maar ik dacht meer is welkom. Wat heb jij voor een vloer?