[verwijderd] We gaan de boel opnieuw schilderen boven. De muren in de slaapkamers worden wit, maar welke kleur staat het beste bij de deuren? We hebben ze destijds een beetje crème-kleur geschilderd, maat als de muren wit worden, staat dat zo ontig. Wie heeft er tips?
Deliana Ik zou de deuren dan ook wit schilderen anders lijkt het een beetje alsof ze ‘vies’ zijn. Ik heb ook witten muren met witten deuren, heel mooi! (al zeg ik het zelf)
[verwijderd] Haha @Robije en @Deliana , allebei een heel ander idee 🙈 We willen de deuren ook schilderen, omdat ze dus nu vies lijken.
Robije [verwijderd] Wat heb je verder voor kleur in huis, want je kan echt vanalles doen, alleen crème is idd niet mooi bij een witte muur.
[verwijderd] @Robije Verder hebben we vooral ook grijs in huis. Zoontje heeft een witte muren en een muurschildering. Maar onze slaapkamer is nu olijfgroen 🙈 (Wat dacht ik 6 jaar geleden).
Sweetl Wij hebben, cafe au lait? Geloof dat de kleur zo heet. Vind de combi juist wel mooi met wit. Alle deuren zijn in het huis dezelfde kleur geverft.
Owl Hier witte muren en witte deuren, als ik kleur zou toevoegen dan bv 1 muur in een andere kleur, maar de deuren zou ik nooit iets anders verven dan wit.
[verwijderd] Heb maar even een nieuwe titel gemaakt. Welk nachtkastje is leuker? Man en ik komen er niet aan uit 🙈 We vinden het moeilijk een kastje te vinden bij een hoge boxspring. Eventuele andere suggesties in deze stijl zijn welkom haha.
Cactusje Persoonlijk vind ik de 2e leuker, wat meer een tafeltje dan een kastje. Ligt er natuurlijk ook aan wat je erin kwijt wil, alleen een boek, dan is zo'n tafeltje natuurlijk prima, handboeien en speelgoed zou ik liever een kastje voor hebben..😋
Deliana [verwijderd] Nu nog een leuk hoofdboard voor het bed🤔 Hoe ziet de rest van het bed er uit? Of ga je een nieuw bed kopen?
[verwijderd] Deliana We hebben een antraciet boxspring. Mijn voorkeur gaat uit naar iets van hout, maar ziet er naar uit dat ik dan zelf iets moet maken 🙈.