Hopsatee Heeft iemand ervaring met muggenarmbandjes voor kinderen zoals bijvooorbeeld die van Parakito? Wat zijn jullie ervaringen?
[verwijderd] Mijn kinderen hadden ze vorig jaar. Er kwam een sterke geur vanaf. Zodanig dat ze hem niet wilden dragen. We hebben ze op hun nachtkastjes neer gelegd. Desondanks is dochter lek gestoken. Maar zij wordt altijd lek gestoken ongeacht de maatregelen die we nemen
[verwijderd] Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik vraag me af, als het voor thuis zou zijn, waarom geen hor? Er zijn nu zelfs horren voor ramen met zo'n raamijzer. Super handig.
Hopsatee [verwijderd] is niet voor thuis! Wij hebben nagenoeg geen muggen thuis eigenlijk. En als we ze hebben zijn het er zo weinig dat is verwaarloosbaar. Maar we gaan op vakantie naar het Lago Maggiore en dat staat nogal bekend als...muggenplek😂
[verwijderd] Hopsatee Dat zou voor mij een reden zijn om het te mijden. Ik ben zo allergisch voor die kutkrengen. Spul van [verwijderd] werkt goed.
[verwijderd] Wij waren vorig jaar ook in Italië op een muggenresort 😜. Wij hebben dit gebruikt en dat werkte goed. Ik wilde geen deet of andere chemische rommel dagelijks op de kinderen smeren. weg foto
Hopsatee [verwijderd] oh super thanks! Ik vind Deet voor mij en mijn man prima inderdaad maar niet voor de kinderen! Ik ga dit kopen!!
[verwijderd] Luca75 ik heb denk ik hetzelfde filmpje gezien. Vorig jaar heel lang gezocht naar iets wat werkt zonder deet. [verwijderd] ik heb het online gekocht, maar ik denk dat het ook te koop is bij de standaard drogisten.
Hopsatee [verwijderd] haha ik niet en als ik met mijn man ben pakken ze hem 😂 Dus die is er iets minder van gecharmeerd. Ik ben wel allergisch voor dazen (steekvliegen) dus die hoop ik niet tegen te komen (zijn veel in Toscane)
[verwijderd] Hopsatee dan moet je een zebra outfit aan 🦓 die dazen snappen de zwart/wit strepen niet.
[verwijderd] Dees. Zitten ook nog eens heerlijk. Hoewel ik me wel afvraag of je niet te smal bent van boven. Ik draag zelf maat 34/36 en vind de hals wat ruim vallen. Deze zakt wel eens over een schouder wat dan wel weer leuk staat.
Hopsatee [verwijderd] hahahaha hilarisch! Dus ik moet als zebra door het leven 😂 Overigens heb ik deze in meerdere varianten dus deze kan er ook nog bij!
Luca75 Die van Treez gebruiken wij ook. Het schijnt ook de enige stof buiten Deet te zijn die muggen op afstand houdt. Heb daar ooit eens een filmpje van gezien waar ze vanalles uittesten.