Gepikt van een ander forum maar zag de meest grappige reacties voorbij komen.
Wat is de meest gierige actie die jij ooit met iemand hebt meegemaakt?
Mijn top 2
-Mijn schoonzus geeft de fles wijn uit haar kerstpakket altijd kado aan de eerste die na kerst jarig is.
- op de middelbare school had ik een vriendin die van iedereen 1 of 2 gulden leende om een bedrag van 20 gulden bij elkaar te krijgen en vertelde daar dan bij dat ze dat zo deed en niet van 1 iemand 20 gulden leende omdat mensen eerder zeggen laat maar zitten als je 1 of 2 gulden terug wilt betalen dan als je 20 gulden terug wilt betalen.
Daarnaast heb ik een hekel aan gierige mensen en probeer ik die uit ons leven te bannen. Mensen die na een etentje de bon gaan uitrekenen omdat ze water drinken en een ander wijn nam, of omdat ze 1 rondje minder drinken hebben besteld of 1 gang minder hebben gegeten dan een ander aan tafel zijn bij mij meteen afgeschreven en ga ik nooit meer mee uit eten.
edit. Schiet me nog 1 tebinnen,
mijn vriendin had net een nieuwe vriend en die had net een huis gekocht. ze ging met hem en haar zoon winkelen voor de uitzet van zijn keuken. Hij had voor 100en euros uitzet voor zijn keuken (servies, glas bestek pannen enz enz) en haar zoon had 1 lollie. Die legde ze op de kassaband achter zijn spullen. Pakt hij zo een verdeelbordje, zet die tussen zijn spullen en de lollie van nog geen euro en zegt, die lolly moet je zelf betalen hoor die ga ik niet betalen dit is al duur genoeg. De liefde was gelukkig snel weer over.