[verwijderd] De naam van mijn dochter was denk ik hetzelfde gebleven. Mijn man en ik waren allebei op deze naam gekomen en we waren het er heel snel over eens dat dit hem moest worden (met 12 weken zwangerschap ofzo). Ik wilde toen ook graag Linde of Janna (zo is mijn nick dus ontstaan), maar dat vond mijn man allebei niks. Voor een volgende dochter (die er overigens niet komt) zou ik Maren heel mooi vinden. Ook dat vindt mijn man helemaal niks. Verder vind ik Laura en Joya mooie namen.
[verwijderd] [verwijderd] oooh zo mooi, zo heet onze jongste, dus ik ben bevooroordeeld 😉😊 (Ik bedoel dan de jongensnaam he...)
[verwijderd] Mijn zoon zou dan de naam gekregen hebben die mijn evt volgende zoon gaat krijgen. Mijn huidige vriend vindt het namelijk wel een toffe naam.
Manque Ik zou echt niet kunnen kiezen. Een paar favoriete namen: Ramses, Egon, Midas, Felix, Rafaël, Lena, Maria, Oxana, Aïsha, Ico, Nelson.
Ysabella [verwijderd] wat grappig als onze zoon een meisje was geweest was dat sowieso de tweede naam geworden danée of Danaë. Prachtige naam!
[verwijderd] Bij de jongste was ex al tijdens de zwangerschap buiten beeld. Dus zelf gekozen. Bij de oudste denkt mijn ex dat hij invloed heeft gehad 😅
Narcisje Solenn voor een meisje! Of Lenna! 🙂 Voor een jongen weet ik het eigenlijk niet.. Ik vind weinig jongensnamen mooi.
[verwijderd] Mijn jongste had dan romee of Esmee geheten mijn oudste waarschijnlijk zoals mijn jongste nu heet. Maar ik ben super blij met de namen die de meiden nu hebben. Past zo goed bij ze.
Theezeefje Hetzelfde hij heet B.rent. Mijn man kon alleen maar top 3 namen verzinnen. Als het een meisje zou zijn geweest moest ik waarschijnlijk instemmen met Annemijn. Jill leek mij wel leuk.
Elise75 [verwijderd] als ik nog een dochter had mogen krijgen was Romée de naam met stip op 1. Mijn dochter heet L ise en daar ben ik nog steeds zo blij mee. Hij past ook echt lief en stoer!!!
Kipsate Oeh jeetje.. Zoon 1 had dan Yassin geheten en zoon 2 Zayd. Dochter had dan Nia geheten. Maar ik ben heel blij met de namen welke ze nu hebben. De namen van de jongens passen echt perfect bij hun karakter. Bij dochter moet dat nog blijken.
[verwijderd] imara of ivy is ook wel favoriet nog. Mira of liv vind ik ook heel leuk Jongens geen idee..
[verwijderd] Elise75 grappig. Beste vriendinnetje van mijn dochter heeft dezelfde naam als jouw dochter
Angel1980 Robin, Charlie of Sammy voor onze dochter en voor mijn zoon weet ik het niet. Aiden, maar dat is zijn tweede naam. We hebben wel eens 'spijt' gehad dat we dat niet als eerste naam hebben gebruikt.