Sevenof9 aardbeitjes maar er zijn echt heel veel Lola's, wat is je username? Als je naar je profiel gaat zie je die staan, je name is waarschijnlijk Lola met een andere username. Maar er is geen Lola die mij volgt. @Louelle81 jou zie ik ook nog niet.
Louelle81 Sevenof9 Ik jou wel. Mm rijtje is compleet haha. Had hier ook even geduurd hoor. Denk dr het aan duolingo ligt.
[verwijderd] aardbeitjes Nou staat hij gewoon weer op mijn eigen naam, snap er niks van. Dan maar zo, dit ben ik: Louelle81 mijn echte naam is Beebo, maar mijn vanwege de herkenbaarheid gebruik ik in het dagelijks leven degene in het plaatje π
Sevenof9 Louelle81 daar kan ik het wel per taal zien en per dag, maar niet het totaal, wat ik bij jullie wel zie. Dan kunnen we zien wie er bovenaan staat π
Nimue Dit ben ik, ik heb alleen geen geheugen voor de app dus geen idee hoe ik mensen moet toevoegen.
Tantetil Ik doe ook mee hoor! Ik wilde Japans maar dat is beetje te moeilijk π€ Dus begin maar met Frans. Ik heb jullie allemaal toegevoegd.
Sevenof9 Jessie80 ja ik volg ook niet avdk mensen :p maar niet zoveel hoor. Alleen Wanda en Tara, dus je kan gewoon de rest volgen. Heb de meeste net maar verwijderd