Madeliefje06 Post hier je droomjurken. Lekker wegzwijmelen bij plaatjes van mooie jurken (al ben ik al jaren getrouwd). Ik ga ook even op zoek naar mooie plaatjes
[verwijderd] Madeliefje06 Zoiets ๐ (ik kan er ivm herkenbaarheid niet echt iets over zeggen, sorry)
[verwijderd] Manque Ik heb maar een paar foto's van je gezien, maar ik denk dat rood jou echt prachtig staat!
[verwijderd] Manque Woooh! Die bovenste is echt prachtig! Ik ben dol op rood. Is mijn lievelingskleur en staat mij ook heel mooi. Die zou ik echt wel eens aan willen! Al zou ik voor onze vow renewal het liefst mijn originele trouwjurk weer aan willen (wit en voor de meesten waarschijnlijk heel "standaard", maar ik vond hem prachtig! Voelde me echt zo mooi daarin!).
Femkes Manque mijn jurk was ongeveer die bovenste kleur, alleen een simpeler model. Ik ben nog steeds dolblij dat ik die keuze gemaakt heb IPV wit omdat dit echt bij mij paste!
[verwijderd] Oke, al vind ik kant en niet te veel poespas heel mooi, dit is al een paar jaar echt mijn droomjurk. Als ik 20 jaar jonger en 20 kilo lichter was รwegร
Manque [verwijderd] Thank you! Ik weet in ieder geval wel dat wit totaaaaaal niet bij me paste destijds. Heb me zelden zo oncomfortabel gevoeld als op mijn trouwdag ๐ค
[verwijderd] Manque Ja toch? Wij hebben de vow renewals al achter de rug, haha. Dan is dit toch niet echt een geschikte jurk ๐
[verwijderd] Ik denk dat ik het gen mis om echt te dromen van trouwjurken, maar als het moet zal het waarschijnlijk zoiets worden: In de praktijk zeg ik: gewoon een h&m-etje en op vakantie van dat geld!
Madeliefje06 Ik hou wel erg van basic volgens mij. Ik vind een mouwtje wel erg mooi nu, terwijl ik dat destijds zeker niet had gekozen
Aries Verrrr buiten budget dus ben in iets heel anders getrouwd, maar ik vind bijna alles van Rosa Clarรก prachtig. Voorbeeldje:
Honkeytonk [verwijderd] ahh in die kleur blauw van de middelste (een tint lichter denk ik) ben ik getrouwd โค๏ธ๐ฅฐ hou er echt van