• [verwijderd]

Ik ben op zoek naar deze rode korte broek van de Hema, in maat 44. Ik had hem gekocht in 42, maar die valt veel te klein en toen ik hem ging ruilen, hadden ze hem niet meer in 44. ๐Ÿ™ Dus als je vandaag of morgen bij jou in de buurt bij de Hema komt, zou je dan even voor me willen kijken of ze hem daar wรจl hebben?

Ik kan morgen ochtend wel even voor je kijken, moet ik hem dan gelijk voor je meenemen als ze hem hebben?

Hebben ze hem niet op de site? Kan je gratis laten verzenden naar een filiaal in de buurt.

• [verwijderd]

Bloem Nee, daar is ie uitverkocht in maat 44 en 46.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ysabella Eh, nou ja, op zich wel, alleen zou je dat dan misschien als ze hem hebben direct na de aankoop hier willen melden? Want anders heb ik straks vijf broeken. Ik hou van rood, maar dat is toch een beetje veel van het goede! ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜‰

Edit: En wil je sowieso de bon bewaren, zodat ik hem kan terugbrengen als hij toch niet zou passen?

[verwijderd] ja hoor is goed! Zijn alle rode broeken morgen bij de Hema uitverkocht in maat 44 door avdk.๐Ÿ˜‚

Ik moet morgen nog naar de Hema. Ik ga hier ook even voor je kijken.

Ik wil ook wel even voor je kijken. Kom vandaag op 2 plekken waar een HEMA zit. Zal eerst hier even spieken ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

Ysabella Jammer. Bedankt voor het kijken! Hopelijk ergens anders wel.

• [verwijderd]

Hier in de HEMA hadden ze ook alleen nog maat 40...

[verwijderd] ik ben vanmiddag in Amersfoort ik weet niet of we de stad in gaan ( zijn bij familie) maar als we dat wel doen kijk ik daar nog even voor je. ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

Deliana ๐Ÿ™ snif!

Ook jij bedankt voor het kijken! ๐Ÿ‘๐Ÿป

Hier ook niks ๐Ÿ˜ฑ