1981mama Ik moest me blijkbaar opnieuw registreren. Maar nu heb ik een gebruikersnaam die jullie wel mogen weten maar niet de hele wereld op internet hoeft te lezen..? Edit: ik heb Madelief een pbtje gedaan. Ik ben straks L.S. als jullie in de app zitten
Betsy Jessie80 kan gebeuren toch. Ik kan je niet toevoegen anders had ik het gedaan. Kan alleen de beheerder van de groep helaas.
Pimpelmeesje Ik heb onder een steen geleefd de afgelopen jaren, heb al heel vaak dingen gehoord over wie is de mol maar ik heb eigenlijk geen idee wat het is. Iemand zin om mij uit te leggen wat het is en is het echt de moeite waard om tijd/ energie in te stoppen?
[verwijderd] Pimpelmeesje Hier staat het goed uitgelegd: https://wieisdemol.avrotros.nl/info/ Ik kan zou gewoon gaan kijken, na een paar afleveringen weet je wel of het iets voor je is of niet. Ik ben nooit meer gestopt met volgen đ Persoonlijk kijk ik het niet eens zo zeer om de mol te ontmaskeren maar meer vanwege de gave opdrachten en de landen waar ze naartoe gaan.
Schuurpapier marb Helaas wel đ Vreselijk nieuws, Madeliefje haar dochter is overleden, hersenvliesontsteking..