Owl muppet Ik hoop voor haar dat ze dat deed inderdaad, haha, maar aan tafel vond ik haar toch een beetje hetzelfde praten. Ik vond Merel telkens heel leuk, ik hoopte dat ze zou winnen 🙈
muppet Ik vond ze aan tafel in de volle make up niet erg meer op zichzelf lijken. Hadden meer mensen dat?
Owl muppet Ja, niet bij allemaal, maar bv bij Merel wel (maar ik ken haar bv ook verder niet van RTL, dus zoals in WIDM was hoe ik haar leerde kennen).
Jessie80 muppet ik had dat juist bij Sarah. Merel "kende" ik vooraf al van tv, dus bij haar vond ik verschil minder groot.
Sevenof9 muppet dat heb ik altijd, ik vond zelfs Nikkie niet op zichzelf lijken omdat die normaal veel meer make-up draagt 😛 maar ik heb dat ook altijd met Expeditie Robinson. Vind mensen zonder make-up of met weinig make-up veel mooier.
Mamabeertje [verwijderd] Jessie80 Ik vond een artikel van rtl waar ze nog o.a. nog verteld over het stokje. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4638706/alles-wat-je-wilt-weten-over-onze-mol-merel-westrik