Sevenof9 Betsy ja ik vind die 50 euro van Rick Paul echt heel verdacht! Ik denk dat hij wat heeft laten liggen, dat werd ook niet gefilmd.
[verwijderd] Zit wel wat in betsy. Ik heb nog nooit een mol geraden dus aan mijn inzichten moet je sowieso niet zwaar tillen 🤣
[verwijderd] Morgen is het weer zo ver. Op wie zetten jullie in? En waarom? Ik ben nog aan het nadenken. sinan, roept veel maar brengt zelf niks in merel, rent als een kip zonder kop rond en heeft nog niet veel ingebracht nog 1 of 2 om te spreiden, maar wie..
Deliana Sinan, Merel en Robert En de rest op Evelien, omdat het onwaarschijnlijk is dat zij het is. Vaak oscar best een goede tactiek 😁
[verwijderd] Sarah, Merel, Eveline. Ik zit in een enorme 'de mol is een vrouw'tunnel en vertik het daar vanaf te wijken. Ik hóop overigens dat Robèrt de mol is.
Honkeytonk ik zit juist in de mol is een man tunnel haha, ik heb nu rick paul, niels, jamie en robert.
Honkeytonk Eigenlijk denk ik dat Rick Paul de mol is haha, maar wil niet nu al tunnelvisie hebben!! Dus goed blijven kijken naar de rest.
[verwijderd] Niels heeft het meeste geld in de pot gebracht. Daarna Jamie, merel en Sarah. Top4 minste geld in de pot. evelien sinan Rick Paul nikkie
Narcisje Evelien kan het niet zijn want Evi zat (bijna) vol op haar en zij is eruit. Ik denk nu dat het Merel of Sarah is.
Betsy Narcisje dat zegt niet zoveel. Je moet maar net de antwoorden op de vragen weten. Ze vragen ook dingen zoals “op welk huisnummer woont de mol?”
Marshmallow Oh ja ik moet t nog kijken. Mijn gevoel zegt Merel of Robèrt, maar ik heb t nog nooit goed gehad.
Luuz [verwijderd] ik denk eerder dat dit is mensen op het verkeerde been te zetten. Wat ik vanmorgen eens bedacht; wat nou als Nikkei in eerste instantie was aangewezen als Mol? Niemand had natuurlijk kunnen bedenken dat ze tijdens de opnames weg zou gaan.
[verwijderd] [verwijderd] Ik vind juist niet duidelijk.. bedoel je de handsignalen? (Net als Evelien) Of Rick Paul met 'de Mol? Het roept bij mij alleen maar meer vragen op 😉