Ik snap wel wat @iMoeder bedoelt met de bbcream. Ik heb dat ook, vooral van de garnier bb Cream.
Mijn make-up routine is iets uitgebreider dan die van de meest hier 🙂
Zo doe ik altijd eerst mijn huidolie op, daarna concealer onder m’n ogen en neus (neusbrug en bij de neusvleugels), dit blend ik in met m’n beautyblender of een makeupkwast met fix plus erop (MAC). Mijn concealer is van Essence trouwens.
Daarna doe ik mijn wenkbrauwen met een brow wax of potlood en daarna wat wenkbrauwgel met fibers erin zodat m’n wenkbrauwen wat voller lijken (ik heb niet zoveel van mezelf).
Mijn neus contour ik een beetje bij, wat blush of bronzer op m’n wangen en een beetje highlighter op m’n jukbeenderen, onder m’n wenkbrauwen en beetje op m’n neusbrug. Als laatst een laagje mascara en soms nepwimpers.
lippenstift gebruik ik eigenlijk nooit. Heel soms een nudekleur liner (Nyx of Essence) en een mooie gloss (daar heb ik meerdere van)
Producten die ik hiervoor gebruik verschillen. De ene keer gebruik ik een highlighter van Makeuprevolution, de andere keer MAC.
Contourpoeder/bronzer is altijd MAC of Rimmel.
Oogschaduw gebruik ik soms. Hiervoor heb ik verschillende paletten van makeup revolution, losse pans van MAC of gebruik ik m’n bronzer.
eigenlijk is makeup een heleboel uitproberen, testen, nog meer uitproberen en nog meer testen tot je de combi’s hebt gevonden die voor jou goed werken en de juiste producten/merken.