Lumihiutale [verwijderd] Oke,ik heb 2 cartoon honden gevonden die heel erg lijken op de hond die ik bedoel. Rude Dog(and the dweeps) en Family Dog. Maar in beide komen geen moordscenes voor dus ik denk dat mijn herinnering niet helemaal klopt. Hoe ik het mij herinner is het dan Rude Dog maar dan in de serie van Family Dog, het huis van Family Dog komt mij dus heel bekend voor en Rude Dog zelf ook. Maar Family Dog zelf dan weer niet. Snap je? 😂 Maar volgens mij,ik ben er bijna zeker van,heb ik Rude Dog toen gezien. Ik geef mijn zoektocht bij deze op,ik ben tevreden met wat ik heb gevonden 😆
Femkes Honkeytonk ik gok erop dat je vriendelijke tekening versies bedoeld? Ik kan even proberen wat te verzamelen en fotograferen hier, wij hebben een hele verzameling, maar daar zitten ook hele dino encyclopedieën tussen, dat zal je niet bedoelen denk ik ?
Pietje1987 Honkeytonk deze is hier populair; https://www.bol.com/nl/p/als-ik-een-dinosaurus-had/9200000076023915/?Referrer=ADVNLGOO002008J-RSUFTBP2RVCI4-312194578747&gclsrc=aw.ds&ds_rl=1263476&Referrer=ADVNLGOO002008J-RSUFTBP2RVCI4-312194578747&gclid=EAIaIQobChMImpndlsz66gIViuF3Ch30kg6pEAAYASAAEgLM-PD_BwE
Jules [verwijderd] Wat grappig, ik heb gisteren 3 witte shirts gekocht en ga morgen ook op zoek naar verf.
[verwijderd] Cactusje kruitvat vandaag gekeken, maar helaas. Hele dure a 10 euro per pot en ook niet in de juiste kleuren. Blokker moet ik wel een stuk voor rijden en ben bang dat ze het daar niet verkopen. Jules Heb jij verf gevonden? Anders ga ik het via Amazon bestellen. De levertijd daar duurt mij alleen te lang.
Honkeytonk Femkes die lijken me nog wat moeilijk voor een 3,5 jarige, maar als.je er hebt die geschikt zijn (of voor 4,5 jaar.kan ook). Inderdaad vriendelijke tekeningen en vriendelijk verhaal. Ik heb the good dinosaurus, maar vind het verhaal nog niet echt peuter proof. Thanks als je dat wilt doen!!!
Femkes Honkeytonk even een aantal verschillende ideeën. Alles hiervan heb ik 6-miljoen keer voorgelezen. Lief, echt peuterboekje Meer info, nog steeds vriendelijk boekje. Veel flapjes en volgens mij wel aardig correct.
Femkes Honkeytonk Dino-encyclopedie. Vond mijn zoon ook wel heel leuk om zelf doorheen te bladeren. Heel geschikt voor kinderen die heel geïnteresseerd zijn. Wij lazen vaak een paar bladzijden en dan ging hij daarna zelf verder onderzoeken. Doe boek voor de tekenaars/kleurders. Onze kraamverzorgster heeft deze de hele kraamweek met zoon samen gedaan. Er staat wat info in en dan een soort opdracht. Knutselboek met informatie. Als ik me niet vergis waren het dino-skeletten die je in elkaar kon zetten, maar pin me daar niet op vast (zoveel geknutseld met dino's dat ik de helft alweer vergeten ben). En ook heel populair hier is "Dino's bestaan niet". Maar die ligt op een kamer waar ik even niet naar toe kan. Dat is echt een voorleesboek over twee jongetjes die op dinojacht gaan. Heel mooi, grote uitklap-bladeren. De dino's zitten verstopt in de tekeningen, je kunt echt uitgebreid zoeken. En juist geen kleine verstopte figuurtjes, maar enorme koppen van dinosaurussen, echt mooi gedaan. Met dank aan bol.com:
Sweetl Een kadootje (niet te gek duur) voor een 2jarige die gek is op katachtige (katten, leeuwen, luipaard, tijgers, cheetah) Is als kadootje na zn operatie. Ik kom snel uit op een knuffeltje oid maar hij heeft al best wat knuffels..
[verwijderd] Sweetl zoiets misschien? Vinden mijn jongens heel leuk om mee te spelen! En ze zijn niet kapot te krijgen 👍 https://www.animals-toys.nl/dieren/
Jules [verwijderd] Nee, ik wilde bij de Action kijken, ik was daar voor meer dingen en vergat voor de verf te kijken 😣
[verwijderd] Sweetl ik wist ook niet dat die überhaupt nog bestond hoor 😬 Zag deze toevallig langs komen bij weloveleopard op Instagram, misschien dat je daar nog inspiratie kunt vinden?
Honkeytonk Femkes ah super bedankt zeg! De eerste 2 en laatste klinkt wel als iets wat m'n oudste ook echt leuk vind, hij had nog boekje tegoed van oma dus ga deze even doorgeven! Echt super tof alle foto's en reacties! Krijg je toch meer idee dan van alleen een kaft 😊 dankjewel!