Toch6 hij is inderdaad duur. Met 1 accu is rond de 100 euro. Ik heb alleen geen idee hoe lang je daarmee kan zuigen. Ik heb in het verleden heel wat goedkopere kruimeldieven gehad en vond ze allemaal prut. Weinig zuigkracht of dat de zuigkracht heel snel verminderde als er wat in het bakje zat. Of dat de accu super snel slecht was, zodat je er nauwelijks nog wat mee kon doen voordat het apparaat leeg was. Ik had echt zo iets van ik koop nu gewoon een goede en dan heb ik er ook jarenlang plezier van. Ander voordeel vind ik dat deze een stuk minder lomp en zwaar is, waardoor wat makkelijker te hanteren.
Toen onze trap nog wit was, haalde ik er zelfs dagelijks heel snel een doekje over. Met de stofzuiger vond ik ook irritant. Trap lag ook altijd vol met stof en haar. Ik gooide het dan gewoon op de grond en de (robot)stofzuiger haalde het daar wel weer weg (een keer π«£). We hebben donkergrijze tegels in de gang, dus daarop viel het minder op dan op de witte trap. Ik verplaatste het probleem gewoon zodat je iig het niet meer zag π€£.