Trees
Hij kan over niet al te hoge drempels. Max 2 cm ofzo. Als hij niet terug naar 'huis' kan zal hij gewoon stoppen met een error in de app als iets van 'cannot return to dockingstation'. Wij laten hem ook boven stofzuigen en dan stopt hij vanzelf.
Snoeren rijd hij over heen. Hij detecteert ze en als ze te klein zijn dan probeert hij ze op te vegen en loopt hij vast 🙈🤣.
De dweil kan geen hardnekkige vlekken boenen, hij boent als het ware gewoon basis schoon, echte vlekken moet je ff zelf doen. Wel kan je zeggen van dweil die plek grondig en dan 6 keer bijvoorbeeld, dus dan krijg je echt wel wat schoon, maar tomatensaus gedroogd op tegels met vloerverwarming, dat moet ik zelf er afkrabben 🙈🤣
Via AliExpress zijn de stofzuigerzakken een euro per stuk ofzo. Ik heb een keer voor 50 euro ofzo vervangende onderdelen + zakken gekocht zodat we lang vooruit kunnen (en we hebben nog niks hoeven vervangen, behalve dan de stofzuiger zak een keer).
Wij dweilen gewoon alleen met water, vind schoonmaak spul niet nodig want ik dweil zelf nog de hardnekkige vlekken en af en toe onder tafel extra. En dat doe ik dan gewoon met allesreiniger.
Hij lust erg graag lego trouwens 🤣