Marshmallow Huggybird bij the oodie site. Ze hebben ook effen exemplaren. Het is wel duur, maar echt meer dan waard!
Marshmallow Huggybird hmm dat weet ik niet meer. Ik heb ook PayPal dus kan zijn dat ik daarmee heb betaald?
Marshmallow Trees ja die wilde ik toen, maar was uitverkocht. Ik heb ze beide keren wel gekocht met flinke korting trouwens.
iMoeder Ik zoek een printer die via WiFi kan printen en verder niet ingewikkeld is. Vooral belangrijk vind ik dat de print cartridges goedkoop zijn (liefst dat er merkloze in kunnen) en de kleuren los gewisseld kunnen worden. Kwaliteit is niet belangrijk, het is vooral voor retour labels etc en evt huiswerk van de kinderen kunnen printen.
Deliana iMoeder ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/hp-envy-6420e-all-in-one-printer/9300000037076924/?Referrer= Heel simpel om te installeren, zo gevonden via WiFi. Kinderen heb ik alleen de 1e keer geholpen en sindsdien printen ze zelf hun schoolwerk 🙃 Je kan er ook mee scannen en kopiëren. Tip: let op de hoeveelheid printjes die je kan maken, ik had hiervoor een kleinere HP deskjet en ik bleef inkt kopen. Dan ben je dus alsnog duur uit.
iMoeder Deliana Kun je hiermee ook printen zonder de ‘HP smart app’? Want ik ben niet erg van een app voor alles.
Deliana iMoeder ja! Dochter print vanaf haar school laptop op de 'gewone' manier. Zelf gebruik ik de app wel, maar ik print niet zoveel. Met inscannen vind ik hem handig.
Softbasegaming iMoeder ik heb ook een HP printer. Hoef niet perse de smart app te gebruiken maar kan gewoon op printen drukken. De smart app is geloof ik gewoon om je printer en telefoon te connecten. 😄 Ik heb een HP abbo. Betaal per maand 1€ voor ongeveer 15 printjes. Als de cartridge bijna leeg is krijg ik automatisch een nieuwe cartridge. 'gratis'
June @Trees ik weet dat jullie al voorzien zijn wat betreft bikini's maar ik zag dat stronger (van de sportwear) ook mooie bikini's heeft met hoge broekjes en tops zonder beugels/padding ed.
Trees June deze had ik ook al gespot tijdens mijn zoektocht. Ik vond deze zelf echt heel erg leuk voor dochter, maar dochter vond daar de printjes niet mooi en de zwarte was saai (en dat terwijl ze nu een saaie zwarte heeft van Adidas, maar daar staat natuurlijk Adidas op 🙄). Het merk maakt trouwens wel goed reclame. Ik zag ze voorbij komen op insta en mijn zus stuurde het vorige week ook al naar mij door voor dochter.
June Trees ik zag ze ook op insta. Ik ga voor mezelf daar een bikini kopen. Jammer dat dochter ze niet leuk vind.
Zuremat Ik ben op zoek naar een jumpsuit of maxi dress voor een bruiloft met als dresscode 'Festival Chic'. Let op: voor iemand met dwergenlengte als ik, ik ben 1.62m. Oh en het budget is eigenlijk max. 50 euro, want het huisje en de overvaart samen is al duur genoeg 🤭 (de bruiloft is op Ameland)
Manque Zuremat Ik vind dat Monki hele leuke jumpsuits heeft: https://www.monki.com/en_eur/clothing/jumpsuits.html Ook met een beetje cropped pijpen, dus misschien wel goed voor jouw lengte 🙂
Ysabella Zuremat welke maat heb je? Ik heb hier een blauw jumpsuit liggen, 1 keer gedragen die is van het merk Jane Norman. De mijne is alleen niet zo laag uitgesneden.
Zuremat Manque helaas niet echt passend bij hun dresscode en die bloemetjesprintjes staan mij zo truttig 😔
Manque Zuremat Bloemetjes werken voor mij ook totaaaaaaal niet. Vind het er heel leuk uitzien bij een vriendin van mij, zij kan het ook echt mooi afstylen, maar ik ben gelijk zo'n oma uit de jaren '70 in een bloemetjesprint.
Zuremat Manque haha stom hè! Bij een ander kan ik het echt leuk vinden, maar ik ben zelf echt net zo'n bloemetjesgordijn......
Zuremat Ysabella Oeh, ik ben flink dikker dan jij iig 🤣 moet maat 38 hebben maar iets wat niet mega strak zit, want uitgezakte blubberbuik door die kutkoters.. (Sorry, ben ze ff helemaal zat vandaag 🤣🤣) Edit: samenvatting van mijn dag:
Ysabella Zuremat hahahaah. Kijk eens op jurkjes.com ze hebben een leuke maxidress voor 40 euro (net zelf gekocht) 🙃