Toch6 de luxe zou voor mijn afvallen. Ondanks dat deze het goedkoopste van de drie is. Deze heeft een kortere batterijduur. Voor nu misschien nog geen probleem. Echter hoe ouder het horloge is, hoe minder de batterij wordt. Dan wordt het ronduit irritant als je vaak moet opladen.
Voordeel van de charge is dat deze GPS heeft en de Vivosmart niet. Hierdoor is de charge veel nauwkeuriger in meten van je activiteiten. Voordeel van de Vivosmart is dat de app van Garmin veel uitgebreider is. De app van fitbit geeft de belangrijkste informatie, maar als je meer info wilt, dan moet je betalen. Verder qua functies en uiterlijk erg vergelijkbaar. Voor mij zou echter de GPS doorslag geven, omdat ik dit een van de belangrijkste functies vind.
Ik heb nu een Garmin (wel een sporthorloge ipv een activity tracker), maar vroeger altijd fitbit gehad. Ik ben over beide merken tevreden. Ook qua service en gebruik maken van je garantie.
Ik denk dat beiden een goede koop is als je een goede activiteiten tracker zoekt.