Hier hadden ze allebei op school geknutseld (groep 1 en groep 5!)


En ze hadden thuis ook nog wat gemaakt

Zoon had een lieve brief geschreven waarin hij heel vaak “ik hou van jou” schrijft en: “leuk beroep voor jou. Ik had nog over dit beroep nagedacht je bent een goed persoon voor dit beroep. Je doet het heel goed, je werkt zo hard”
Dus ja, na het ontbijtje dat man had geregeld ben ik maar weer achter de computer gedoken.