• [verwijderd]

Schuurpapier

Superleuk! Fijne moederdag allemaal!
Wil je dat gedichtje eens los delen zodat ik het kan opslaan?

Ik heb van beide dochters een mooie knutsel gekregen ❀️. Man is aan het werk dus van hem krijg ik later een kado, ik krijg meestal een sierraad.

Mijn dochter had 2 mooie kandelaren gemaakt hoorπŸ‘πŸΌ En samen gisteren wat dingen gekocht voor een lekker ontbijt, als verrassing voor 'mama Inkt' πŸ™‚

Mijn oudste heeft wat kado's gekocht, wat lekkers, thee, maskertje, knalrode nagellakπŸ€”, jongste heeft een prachtig portret van mij gemaakt,

Van mijn man gister al een mooi boeket, en natuurlijk pasgeleden mijn prachtige papegaai.

Fijne moederdag allemaal! Ook aan de stiefmoeders en wensmoeders!❀

Ik heb van mijn man een hele mooie thee set gekregen met 10 soorten verse thee, thee glazen en een dubbelwandige thee pot! Nu kan ik ipv die stomme thee zakjes, echt verse thee zetten, ik ben helemaal happy. 😬❀️

Ik ben blij dat mijn man niks heeft gekocht 😍
    (We zitten wat krap en hij vergeet Nooit zo'n dag of verjaardag of huwelijk enz dus ben allang blij dat t bespaard blijft πŸ˜‰ )

Van oudste zoon dus een mooi doosje met een versje, volledig uit zijn hoofd, een ketting en een leuke verpakking.

Van de jongste niks mja ben thuis op dit moment dus iets van hem voor mij maken kwam dan uit mijzelf πŸ˜‰

Deze 2x gehad van de jongste.

Van de meiden allebei doos chocola (via tante met papa geregeld) en een knutsel. Van de 1 een receptenboekje voor vooral taart enzo, van de ander een wandtegeltje met handafdruk.
    De oudste zijn kadootje ligt nog thuis, vergeten in te pakken dus drama 😞

Oh en van man een fotoshoot πŸ™‚

• [verwijderd]

Mijn grootste cadeau is dat mijn man mijn monsters even aan het uitlaten is 😊

Rust!

Ik heb mooie knutsels gekregen, een prachtige mok, chocola en bodybutter die mijn oudste schat voor me heeft uitgezocht. πŸ’ž

Hier een heerlijk ontbijt op bed gehad, vooral het geplette broodje met 3 soorten beleg erop heeft natuurlijk het best gesmaakt πŸ˜‚
    Verder een versierd sierradenkistje, een geverfd schaaltje, een schilderijtje, en een geknutselde bloem gekregen😍
    Van man een paar oorbellen die al een tijd op mijn verlanglijstje stonden. Ben weer verwend! ❀️

Ondanks dat ik enorm geniet en mij zΓ³ gezegend voel, blijft zo’n dag ook dubbel.

Ik kreeg niks! πŸ™ Mijn zoon had helemaal geen knutsel gemaakt.
    Ongezellig, dat ze hem dit jaar niks hebben laten maken. Ik zag de zoon van mijn neef (ook kleuter op deze school) wel een leuk ding meenemen.

Echt erg, om jaloers te worden op andermans knutsels.

Manque nou dat is echt niet leuk....gaan jullie wel iets leuks doen vandaag?

• Manque hebben hierop gereageerd.

Manque Stom! Wij hadden het eerste jaar van de crèche maar 1 ding meegekregen (nog iets stoms ook), ondertussen natuurlijk overal foto's van leuke knutsels en zo, echt niet leuk. Voor zulk soort dingen moeten ze echt maar even tijd maken op school. Had je andere jaren wel wat?

• Manque hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Manque Wat stom zeg dat ze niet in iedere klas eenzelfde lijn trekken en gewoon iets maken. Al is het maar iets kleins, hopelijk verder wel een leuke moederdag! πŸ’

Vulpen Ja, vorig jaar en het jaar daarvoor had ik gewoon een cadeautje. En omdat die andere kleuters wel met iets naar buiten kwamen, had ik het wel een beetje verwacht. Ze zullen er wel een goede verklaring voor hebben.

Ik merk dat ik er heel kinderachtig boos van word. Ik denk nu: pff ik ga geen wc-rollen en schoenendozen meer sparen hoor, als het zo moet πŸ˜‘

Tantetil gaan jullie wel iets leuks doen vandaag?

Nee, ook niet eigenlijk. Ik ga straks naar mijn moeder toe, even een cadeautje brengen, dat is meestal wel gezellig πŸ™‚

En ik denk dat ik mezelf maar even op iets lekkers ga trakteren 🍰