Lumihiutale Hoe laad jij jezelf op: lekker warm en lang douche met nieuwe shampoo,crème spoeling en douchegel. Welke plek ter wereld wil je naartoe: Groenland,IJsland,Antarctica.
Honkeytonk Nimue opladen: even spelletje doen op de telefoon waar naar toe: goh, moeilijk. Scandinavië staat nu hoog op mijn lijstje!
Cactusje Nimue Opladen, tijd voor mezelf, lekker lang douchen bijv of heerlijk savonds alleen op de bank. Welke plek ter wereld, ik zou heel graag ooit een wereldreis willen maken om al die prachtige landen te bezoeken. Voor dit jaar staat wel een citytrip Rome met mijn oudste op mijn wishlist.
Puzzelstukje Heerlijk douchen en neflix kijken tegelijk... daarna lekker warm in bed stappen. Daar knap ik van op. plekken op dr wereld die ik wil zien? Geen.
Marshmallow 10 miljoen: ander huis, geld op de spaarrekening van de kinderen voor studie, mooie reizen maken, geld op eigen spaarrekening, mooi huis en verder ook mooie herinneringen maken. Social media: veel te veel 😂🙈
[verwijderd] Marshmallow No place like home! Daarnaast in rustige omgevingen, dat kan in de bieb met een kop thee weggezakt in de bank zijn of juist ergens in Verweggistan.
Honkeytonk 10 miljoen: m'n ouders voorzien zodat ze met pensioen kunnen, zelf een huis bouwen, en een belachelijk dure reis maken. Social media: regelmatig Waar voel ik me thuis? Bij mijn man, zoontje, schoonfamilie en eigen familie. ❤️
Toch6 10 miljoen: -huis plat gooien en nieuwe laten bouwen (praktischer maar wil niet van deze plek) -hypotheek schip afbetalen -zusje helpen Social media: op slechte dagen veel te veel Thuis voelen: thuis, aan boord, bij mn ouders
Nimue Wat doen met 10 miljoen? Een huisje kopen, de rest gewoon op de bank zetten. Hoeveel uur per dag op Social media? uur per dag, ongeveer? Waar voel ik me thuis: op school, bij goede vrienden thuis.
Born2bme Wat te doen met 10 miljoen: zelf huis bouwen, zorgen dat mn ouders pensioen hebben en mn schoonouders, man wil waarschijnlijk dikke bak en rest op spaarrekening. Social media: te veel! Waar voel jij je thuis: in mn eigen huis met mn man en kinderen om me heen.
Marshmallow Lumihiutale mijn kinderen, gelukkig zie ik ze zaterdag weer. Ik mis ze nu al (gisteren dus ook al).
Angel1980 Mijn dochter, ze is op kamp 😉 Mix van gevoelens, want het is fantastisch voor haar en ik weet dat ze 1000% geniet! En als je kind blij is, dan zijn wij dat ook! Maar stiekem mis ik haar ook wel een beetje 🙈