Iemand van 'een ander forum' 🙂 probeert hier lid te worden (al even geleden maar ik zie het nu pas), maar krijgt geen bevestigingsmail. Wat kan ze doen om toch lid te worden hier?

Wat is haar geberuikersnaam? Ik kan haar handmatig activeren

• [verwijderd]

Misschien nog handig om door te geven. Ik was vorige week mijn wachtwoord kwijt en kreeg toen ook geen mail toen ik een nieuw wachtwoord aanvroeg. Ook niet in de spam. Na twee dagen kreeg ik een ingeving en wist ik mijn wachtwoord weer. Ik heb er verder ook niks mee gedaan.

Als dit een algemeen probleem is (geen mail ontvangen), dan wordt het voor nieuwe leden wel erg lastig om hier een account aan te maken. Wie weet puur toeval, maar misschien kunnen jullie hier nog wat mee.

[verwijderd]
      Volgens mij was het in het begin het probleem dat het wel in spam kwam maar op de telefoon niet te zien was. Wel op laptop/ pc. Misschien dat dat probleempje nog steeds bestaat?

• [verwijderd]

Cactusje ik heb inderdaad enkel mijn spam op mijn telefoon gecheckt, maar de spambox op mijn telefoon is toch hetzelfde als op de pc? Of zeg ik nu iets geks?

[verwijderd]
          Ik weet het niet meer zeker, maar meen het gelezen te hebben toen het forum net bestond. Ik ben ook handmatig geactiveerd door @Manque omdat ik de mail maar niet kreeg.

[verwijderd] Als ik via een browser naar mn Hotmail ga zie ik wel spam, in de app op mn telefoon niet

We kunnen dit probleem niet zelf oplossen, helaas. Tenminste, we weten niet hoe. Maar als er mensen zijn die de mail niet ontvangen of andere vragen hebben over de aanmelding, dan mogen ze mij altijd mailen op manqueeptq@gmail.com
          Het is voor mij een hele kleine moeite om een account handmatig te activeren.

3 maanden later