Luuz Ik zag dat deze er nog niet was. https://www.lindanieuws.nl/nieuws/babynieuws/rene-van-kooten-dochter-vroeg-geboren/ Op 14 november is het dochtertje van René van Kooten geboren na 26 weken zwangerschap. Alles gaat goed naar omstandigheden
Sevenof9 Kipsate ik vraag me af of hij weet dat nori de zeewiervellen om de sushi zijn 😛 of andere vormen van eetbaar zeewier.
[verwijderd] [verwijderd] ik zag het ook! Ronnie Flex papa, Lil Kleine, Monica Geuze, tjonge. Naar mijn idee zijn dat allemaal nog losbandige tieners🙊
[verwijderd] [verwijderd] Wie weet maakt het hen allemaal wat volwassener en wordt het niet een of ander showpaardje.
[verwijderd] Gordon Ramsay en zijn vrouw verwachten hun 5e kindje. Niet dat zij met 44 nou echt overdreven oud zijn, maar hun jongsten zijn 17..
[verwijderd] [verwijderd] ik vind het zo fijn voor hun. 2 jaar geleden verloren ze hun kindje met 5 maanden zwangerschap. Ik denk dat dit kindje hun kers op de taart is 🙂
[verwijderd] [verwijderd] daar heb je zeker gelijk in! Ze kunnen deze baby genoeg bieden en aan liefde ontkomt het zeker niet met de oudere broers en zussen. Het is meer dat ik lekker zou gaan genieten met zijn 2tjes als mijn kinderen zo oud zouden zijn. (Ze zijn even oud als mijn moeder en haar partner, dus ik denk dan ook altijd even van wow het zou bij haar ook nog kunnen haha!)
[verwijderd] Kim Kardashian en Kanye West zouden hun 4e kindje krijgen, via een draagmoeder. Edit: Het zou een jongetje zijn. Ze hadden nog een jongens embryo in de vriezer en deze hebben ze laten terugplaatsen bij de draagmoeder.
[verwijderd] [verwijderd] las ik ook en het kindje word in mei dit jaar verwacht. Zou dezelfde draagmoeder zijn als de draagmoeder van hun derde kindje, zoon Chicago.
[verwijderd] [verwijderd] het is juist een andere draagmoeder, want de eerste draagmoeder zou met kerstavond bevallen zijn van haat eigen kindje.