Op de site van Decathlon heb ik een leuke kinderfiets gezien, weet iemand hoe deze fietsen afgeleverd worden? Moet je nog dingen zelf in elkaar zetten? Of stellen zij hem verder helemaal af als je hem op gaat halen?
Het is een 24 inch fiets voor mijn dochter, dus als ik er eerst nog zelf aan moet gaan sleutelen, vind ik dat een beetje eng...

Geen ervaring met Decathlon, maar we hebben wel eens elders online een kinderfiets besteld en toen moesten we ‘m wel zelf afmonteren. Vooral met de remmen was dat een heel gedoe (wij zijn niet zo handig). Dus de volgende fiets hebben we weer in een fietsenwinkel in de buurt gekocht.

• Youtan hebben hierop gereageerd.

muppet ik zou hem dus nooit op internet bestellen en hem thuis laten bezorgen, maar ik wil hem in de (Decathlon)winkel gaan kopen en hoop dat ze de fiets dan daar ook afstellen.
    tot nu toe komen haar fietsen uit de fietsenwinkel uit het dorp, maar die heeft momenteel alleen maar opoefietsen... Wij zijn iets sportiever dan opoefietsen 😀

• [verwijderd]

Youtan
      Bij de Decathlon in Rotterdam bouwen ze hem volgens mij gewoon helemaal op en stellen ze hem af. Ze hebben daar ook echt een fietsenbalie waar altijd mensen staan.

[verwijderd] Kijk, dat zou fijn zijn. Zou je er dan naartoe kunnen gaan, fiets uitkiezen, aflaten stellen en meenemen. (In Rotterdam inderdaad 😉). De fietsenwinkel uit het dorp doet hier drie dagen tot een week over!

• [verwijderd]

Youtan
          Zou even bellen voor de zekerheid, want ik heb er nooit een fiets gekocht. Maar ik kom er wel regelmatig.

5 dagen later

Hier kreeg ik hem mee met het voorwiel apart . Kon ie zo de auto in.

Ik heb helaas geen idee meer (zoon heeft een fiets van de decathlon), maar het zal nooit een 'Ikea' constructie zijn. Meestal inderdaad een wiel die gemonteerd moet worden en eventueel handremmen (als ze teveel uitsteken).

Hier rijklaar geleverd. Toevallig zondag een fiets voor zoon gehaald.