[verwijderd]
Heerlijk hier! Fijne pistes, niet druk, fantastisch weer en goed gezelschap. De kinderen hebben het skiën geprobeerd, maar was niet zo'n succes. Dus we houden het bij rodelen en af en toe met de lift omhoog.
Kinderen zitten nu lekker in de sneeuw te spelen en ik geniet van het zonnetje. Vanavond waarschijnlijk rodelen en morgen weer skiën.
Wintersport
Helaas al weer de laatste dag... En het regent nu. Jammer!
Hoe is het bij de anderen? Voor diegene die komende week gaan: veel plezier!
[verwijderd]
Dank je wel! Wij zijn onderweg. Nu bij Duisburg. Erg druk op de weg.
Wat jammer dat het regent! Waar zitten jullie?
Goede reis allemaal!
Wij zijn ook vertrokken, nog in Nederland. Goede reis allemaal!!
Wij gaan komende nacht rijden. Goede reis allemaal!
Ik zit ook de klok vooruit te kijken! Alles staat klaar, vanmiddag weg, morgen op de skies.. joehoeeee!
Heerlijk vooruitzicht, veel plezier!
Hier net vertrokken voor het laatste stukje. Nog 180 km te gaan en we rijden binnendoor, dus als het goed is weinig file
[verwijderd]
nelta Wij ook prachtige route.
En wij zijn weer thuis... ging lekker vlot op de weg.
Nogmaals veel plezier allen!
- Bijgewerkt
Gister al een paar uurtjes geskied, maar we waren toch wel moe van de reis. Prachtig weer! En dit is ons uitzicht uit onze woonkamer! ieder voordeel heeft een nadeel...
[verwijderd]
Gisteren om zes uur ‘s ochtends in de auto en eind van de middag weer thuis. Heerlijke week gehad. Skiën ging redelijk met mijn enkel. Harde klappen op mijn voet (na kleine sprongetjes bij bobbels) waren wel pijnlijk. Ook ging in de middag mijn voet zwellen en dan stopte ik. Lekker rustig aangedaan en veel met de kinderen geskied. Door het warme weer wel veel papsneeuw en de kinderen vonden dat soms wel lastig. Beiden weer flink vooruit gegaan met het skiën.
Iedereen die nog gaat, veel plezier!!!
[verwijderd]
[verwijderd] wij rijden ook altijd binnendoor om München te vermijden. Inderdaad erg mooie route!
[verwijderd]
Incognito
[verwijderd]
[verwijderd] Wij zitten in voralberg, juist om München te vermijden
Vandaag heerlijk weer gehad. Mijn oudste heeft genoten van de skiles.
[verwijderd] mijn dochter zag er gisteren net zo uit
Treez, leuk, bekende jas van je dochter, heeft mijn dochter ook.
Wij zijn nu op de wintersport. Veel sneeuw, maar in de middag wel wat papperig door de zon. Wel heerlijk weer.
[verwijderd]
Onze grote dame is een klein racemonster. Ze heeft de eerste plaats gehaald bij de race! Ruim voor de andere kindjes van haar groepje.
Knap zeg! Super trots zeker?
Ik ben al de halve dag op zoek naar huis voor volgend jaar, altijd leuk om weer te doen.