[verwijderd] Bloem het is hier echt een bloedserieuze aangelegenheid 😲. Ons dorp bestaan eigenlijk uit 3 dorpen en 1x per jaar worden we in 4 teams gesplitst en gaan we een week lang tegen elkaar strijden. Verliezen is geen optie en tijdens de playback worden vaak de jokers ingezet voor dubbele punten in de eindstrijd. Ik ben een import en ik snap waarschijnlijk het belang van deze strijd niet 🤣
[verwijderd] [verwijderd] ik zou toch kiezen voor Daddy cool, en dan last minute die orgasme act erin gooien. En dan van een afstandje toekijken hoe dat zich ontwikkelt... 😂 zie vanaf 2:45 😂 https://youtu.be/QtxlCsVKkvY
[verwijderd] Vulpen ik zit nu heel hard na te denken over het laatste couplet. Het was toch best een braaf liedje (of mis ik wat 😬).
Jessie80 Wij hebben wel eens België geplaybackt met enorm decor van een wereldkaart waarbij er knipperende lampjes om België zaten. En dan vele verkleedpartijen om alles uit te beelden. Waren we volgens mij 2e mee van de 25+ teams.
[verwijderd] [verwijderd] dat worden bonuspunten!! [verwijderd] het is ook echt heel gezellig. De kinderen zijn vrij en de meeste volwassenen nemen ook vrij. Er wordt de hele dag wat georganiseerd en elke avond is het feest in de dorpskroeg.
[verwijderd] Tot nu toe is er nog steeds geen keuze. Ik heb wel een paar favorieten, maar degene waar ik het mee organiseer zit continue te twijfelen. Ik vind op dit moment alles prima.