Waar moet het uitje ongeveer in de buurt zijn?
ik ga binnenkort met mijn dochter naar “this is holland”, in Amsterdam.
Schijnt echt enorm leuk te zijn;
https://www.thisisholland.com/nl/home/?gclid=EAIaIQobChMIpL7Sz_vm4QIVQ4fVCh01FAZpEAAYASAAEgL-yPD_BwE
Tips uitje met jongen (10 jaar)
Naar nemo in Amsterdam is ook erg leuk.
Ik ben met mn dochter ook wel eens in een klimbos geweest (in Garderen) maar dat vond ikzelf echt heel erg eng. Mijn dochter vond dat wel erg leuk trouwens.
Sneeuwvlokjes Nemo inderdaad! Kinderen kunnen daar zelf ook met van alles aan de slag. Toevallig gaan wij daar morgen heen. (Ben nu benieuwd of ik in het wild gespot zal worden).
Met de oudste (9) zijn we het afgelopen jaar wezen mountainbiken, naar corpus en naar een klimpark geweest
[verwijderd] in/bij Rotterdam. Het klimbos ofzo? Man is geweest met hem
- Bijgewerkt
In/bij Rotterdam zit veel. Bv. in het Kralingse Bos of de klimberg in Bergschenhoek (Monte Cervino), daar zit ook een heel buitensportcentrum bij (Outdoor Valley).
Wat ook gaaf is, is Dutch Water Dreams in Zoetermeer, maar ik zie dat dat pas vanaf 12 jaar is.
Nemo en Corpus zijn inderdaad ook leuk.
Kan me ook voorstellen dat een voetbalwedstrijd van zijn favoriete club leuk is, maar geen idee of dat tegenwoordig nog kan zonder seizoenskaart...
Onze dochter van 10 jaar vind klimmen zo leuk dat ze het als sport is gaan doen, een klimmuur is wel echt heel leuk om naartoe te gaan! Als hij geen hoogtevrees heeft tenminste. Zo klimmen tussen de bomen door is ook heel leuk, kun je ook nog gaan doen.
[verwijderd]
Het Nemo is super leuk, maar zou ik niet doen in een vakantie, want dan is het er echt mega druk. En als je toch in de vakantie gaat, dan meteen rond openingstijd gaan en meteen doorlooen naar de tweede verdieping. Dan is het daar tenminste nog lekker rustig. En dan daarna naar beneden, waar het dan ondertussen meestal weer iets rustiger is geworden.
Mijn dochter vindt klimmen ook fantastisch. Ze heeft het al een aantal keer gedaan, zowel op klimmuren als in klimbossen. Beide vindt ze zo leuk, dat ik ook echt heb overwogen haar als sport op klimmen te doen, alleen is er hier in de stad helaas geen klimmuur. Dan moet ik naar een stad in de buurt en dat is me echt te ver weg om structureel te doen.
Nemo is echt druk in de zomervakantie. Ik zou ook eerder voor klimmen kiezen.
[verwijderd]
Gevangenismuseum en de boevenbus in Veenhuizen schijnt ook erg leuk te zijn. Maar ik weet niet in welke regio je iets zoekt..