Ik ben rechtshandig, ik kan geen eens een bord optillen met links... Veel therapieën voor gehad om ook links meer te kunnen gebruiken, maar helaas. 😂

[verwijderd] Ah thanks voor de uitleg!
Dat korter leven klopt vrees ik wel, als we massaal over de kop blijven vliegen 😉

Mamabeertje ik Kan met beide handen snijden (smeer brood met links en avondeten is mes rechts) maar ik zit sowieso altijd tegenover hem als ik hem help snijden. (Hij zit "dwars" op mij, allebei een andere kant vd tafel)

[verwijderd] Ik wissel dat ook, haha. Ik eet ook gewoon in een restaurant met rechts hoor. Zou niet weten waarom ik dan ineens links moet eten.
    Dafne en ik zijn rechtshandig, vriend linkshandig.

Ik ben links maar al die ongemakken herken ik zelf niet. Misschien komt dat omdat ik zelf vrijwel alles met rechts doe.
    Alleen met broodjes smeren en knippen vind ik het weleens lastig bij mijn zoon omdat im dat rechts doe en niet altijd weet wat hij prettiger vind. Oh en schrijven omdat je dan een blauwe vlek krijgt.
    Maar verder heb ik nergens last van.
    een maatbeker kan je toch gewoon even omdraaien en zo’n plaatje dat je niet kan zien op een mok/kopje kan mij ook niks schelen.

Ik ben rechts, mijn man ook. Onze oudste heeft als voorkeurshand links maar kan ook heel veel, of zelfs beter, met rechts. De fysio noemde dat ambidextrie geloof ik. Onze jongste lijkt rechtshandig te zijn.

Vulpen Hebben jullie vooroordelen over linkshandigen? Creatiever, onhandiger

Mijn man is wel creatief, maar ook heel erg handig.

Wij zijn allemaal rechtshandig. Ik ken niemand in mijn directe omgeving die linkshandig is.

Man en ik allebei rechtshandig, dochter denken we dat die linkshandig is!

Die ringbandmappen zijn standaard vervelend hoor, ook voor rechtshandigen 😆